פרטי התלונה

תלונות לראות עולמות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טיול לרודוס במלון אולימפיק,מלון 5 כוכבים. בתמונות נראה פיצוץ.לכאורה,מלון ברמה של לא יותר משלושה כוכבים,קיבלנו חדר אמנם גדול אך עבש,טלווזיה ישנה בגודל 14 אינץ',לא היו שמיכות,רק סדינים והכיסוי מטה.בעיות בצנרת כיור סתום וכו'...הבנו שיש קטגוריות במלון ויש חדרים חדשים עם מרפסות גדולות ונוף יפה,פלזמה וכ'ו...כשמשווקים חדרים במלון 5 כוכבים צריך ליידע את הקונה אם יש קטגוריות שונות ולתת לקונה להחליט אם הוא רוצה חדר דפוק או חדר משודרג ומעניין אם שילמנו את אותו המחיר....אני מהמרת ששילמנו יקר על כלום!ואולי לא,איך אדע אם לא היתה שקיפות?חבל.אני לא סומכת יותר על "לראות עולמות",את העולם אראה כבר עם חברות אחרות כנראה.

לראות עולמות שירות לקוחות

, תגובה:
עופר - מנכ"ל שם ותפקיד:
אני מתפלא מאוד שהלקוחות בחרו לפרסם תלונה באתר ואפילו לא פנו אלינו עם תלונה כלשהיא.
מלון אולימפיק אמנם מדורג דה לקס (5 כוכבים) על פי דירוג בתי המלון היווני,
אולם אנו בהחלט ממליצים על מלונות אחרים ללקוחות שיוצאים לרודוס.
ניתן אף לראות שהמלון הנ"ל אינו מופיע ברשימת בתי המלון שמתפרסמת באתרנו.
מן הסתם המחיר של המלון הנ"ל היה זול יותר ולכן נבחר לחופשת הלקוחות .
תגובה:
אם יש תלונה ספציפית, אשמח לקבל אותה בכתב למייל והיא תטופל בהתאם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה