פרטי התלונה

תלונות לראות עולמות

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אזהרה. לא לנסוע דרך החברה "לראות עולמות" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' הנצ"יב 14 כתובת:
תיאור הבעיה:
אמי בת ה-80 הזמינה אותנו לטיול בן שבועיים (כל המשפחה – 6 איש).
עלי הוטל לארגן את הכל. עשיתי סקר שוק לגבי מחירים עבור חבילות טיסות ורכב.
חיפושיי הצטמצמו לשני סוכנים. סוכנת שביקשה את שמותינו ע"מ לבדוק אם ניתן לקבל אישור על התאריכים המבוקשים. היא נתנה הצעת מחיר טובה.
סוכן ב' נתן הצעה יקרה אך, טען שאוכל לקבל אישור מיידי (סוכנת א' לא רצתה להתחייב).
החלטנו לרכוש מסוכן ב' את החבילה כדי להיות בטוחים.
הרכישה נעשתה 4 חודשים טרום הטיסה. את הקבלה לתשלום קיבלנו רק לאחר שבוע וכרטיסים? איין. הוא טען שהם יגיעו כשבועיים לפני הטיסה.
סוכנת א' יצרה קשר לדעת אם הצעתה רלוונטית והשבתי בשלילה.
כל 3 שבועות שאלתי את הסוכן לגבי הכרטיסים וקיבלתי את אותה התשובה: יגיעו סמוך למועד הטיסה.
שבועיים לפני הטיסה התקשרתי ישירות לחברת התעופה כדי להבין מדוע לוקח כ"כ הרבה זמן לקבל כרטיס? התשובה: אין לכם כרטיסים – בוטלתם!
התקשרתי לסוכן ויידעתי אותו. הוא היה המום וערך בירור. כשחזר אלי הטיח בי את האשמה שעשיתי 2 הזמנות (דאבל בוקינג – לא ידעתי שעשיתי 2 הזמנות, עד כמה שידוע לי, צריך לשלם כשעושים הזמנה)...ובכך "גרמתי" לשתי ההזמנות להתבטל.
שאלתי אותו איך דבר כזה יכול לקרות? האם אין לכל סוכן קוד? האם לא מיידעים את הסוכנים כשסוכן אחד מבטל? היכן הכסף (4734 אירו)? מדוע לא שולמו הכרטיסים ובכך היו מבוטחים? הוא טען שהכסף לא קשור...
במשך, השבועיים היו דין ודברים עם המנכ"ל של החברה ועם הסוכן. הם ניסו לתת לנו טיסות חלופיות במועדים אחרים או לקצר, משמעותית, את הטיול שתוכנן בקפידה. כשאמרתי שאינני יכולה להזיז תאריכים מכיוון שכל מקומות הלינה הוסדרו וע"י ביטולים אגרר לקנסות והפסדים כבדים, מה גם שלקחנו חופשים מהעבודה ואיננו יכולים לשנות – מעולם לא הוצעו פיצויים כלשהם, נפגשתי באטימות מוחלטת מצד המנכ"ל ומצד הסוכן.
משראיתי שאיננו מתקדמים עשיתי ימים כלילות בכדי למצוא טיסה מתאימה. לבסוף מצאתי טיסה בתאריכים המקוריים למעט, תוספת לינה ותוספת יום רכב. הסוכן אמר שזה יעלה לנו תוספת של עוד 600 אירו (רצחת וגם ירשת)...
אמי ניסתה לדבר עם המנכ"ל ש"סחב" אותה במתק שפתיים שעוד מעט הוא מוצא חלופה מצוינת. ה"חלופה המצוינת" ניתנה לנו 4 ימים לפני הטיסה: 10 ימי טיול במקום 15 באותו המחיר ויציאה 3 ימים מאוחר יותר כך, שזה גם גורר קנסות. כלומר, גם טיול שהתקצר בשליש לארץ אחרת שמשם נצטרך לנסוע יותר זמן, דלק וכו' וגם הקנסות עלינו וכל זה באותו המחיר שכבר גבה מאיתנו!
החלטנו לא לקבל את הצעתו. בחירוק שיניים שילמנו 480 אירו נוספים כדי לנסוע בטיסה שמצאתי(הוא עשה "ג'סטה" והוריד מהמחיר 120 אירו). הוא "כיסתח" את עצמו שהוא מבחינתו נתן לנו חלופות טובות.
זה היה טיול של פעם בחיים עבור אמי. רשלנות החברה פגעה בבריאותה (לחץ דם) והמתח שיצרו היה גדול שלא לדבר על עוגמת נפש של טיול שתוכנן עד לפרטי פרטים 4 חודשים מראש.
אשמח לקבל חוות דעת מקצועית מעורך דין.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי. פתרון נדרש :

לראות עולמות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה