פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי החזרה לאחר 6% לאחר יום אחד של החזרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דוב הוז 1 כיכר סטורמה כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום רביעי ה 30 לאוקטובר רכשתי כונן DVD מחנות KSP בראשון בכתובת נפתלי פלטין 1 לאחר כשעה לערך גיליתי שהכונן שרכשתי הוא בדגם לא מתאים לרצונותי החלטתי להחזיר אותו לחנות , ומשום שאני גר בחולון , ניגשתי לחנות בחולון , כאשר הבאתי להם את הכונן , הם ידעו אותי כי יש הפחתה של 6% ממחיר המוצר כי החזרתי אותו , זאת למרות שלא השתמשתי בו ואפילו לא הוצאתי אותו משקית הקניה , כאשר אמרתי להם שזה לא חוקי , הם הפנו אותי לחוזה ואמרו שזה מה שרשום , ושזה הנוהל , כשאר ראיתי כי אין ברירה אחרת , אמרתי להם שיזכו אותי עם הפחתת האחוזים , זאת כי מיהרתי , וההחזרה לקחה המון זמן , לדעתי זה חוזה אינו חוקי בעליל ואין אני צריך לשלם 6 אחוז על מוצר שהחזרתי יום אחרי הקניה , כשאשר הוא במצב לא שמיש , ומה שאני יודע אני יכול להתחרט ולהחזיר מוצר עד 14 יום כאשר הוא חזר באריזתו המקורית , ולקבל החזר מלא .... זוהי תופעה שאינה חוקית בעליל, אבקש את טיפולכם תודה מראש נ.ב ההחזר הכספי הוא זעום אבל העיניין פה הוא העיקרון , כל החוזה הבלתי חוקי הזה צריך להשתנות.
כספי סוג הנזק :
כספי עוגמת נפש ביזבוז זמן פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה