פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
Samsung Galaxy S3 - רכישת מכשיר מקולקל נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏ספטמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20/09/2013 רכשתי את המכשיר Samsung Galaxy S3 בסניף KSP אילת. המכשיר נרכש בתוספת מחיר עבור אחריות לתקופה של שנתיים (באמצעות חברת "סקיילקס", היבואנית הרשמית של מכשירי Samsung בישראל).בעת הרכישה המכשיר נבדק ע"י באופן ויזואלי בלבד, כפי שנדרש בסניף.
משחזרנו מהחופשה אחרי מס' ימים, ניסינו לבדוק את המכשיר מבחינת ההפעלה (וזה בלי שימוש במכשיר, כי טרם נרכש כרטיס sim התואם למכשיר).בעת ההפעלה ובדיקת צלילים נתגלתה תקלת שמע – נשמעו רעשים במקום הצלילים.
פנינו לשירות לקוחות של חב' KSP ונאמר לנו, כי KSP אינה אחראית על הנושא ויש לפנות לנותני אחריות – חב' "סקיילקס" יבואני סמסונג בישראל. כך עשינו. את המכשיר מסרנו למעבדת סמסונג בגראנד קניון חיפה בתאריך 3/10/2013 (חשוב לציין, כי מסירת המכשיר נעשתה במסגרת 7 ימי עבודה בהתחשב בחגים שחלו בתקופה זו).
לאחר כשבוע ימים, נציגי חב' "סקיילקס" יצרו עמנו קשר בטענה, כי אכן קיימת תקלת שמע במכשיר, אך המכשיר אינו נמצא באחריות והם מעבירים לנו הצעת מחיר עבור התיקון. לטענתם, חוץ מתקלת שמע, המכשיר הינו "פרוץ תוכנה", כך שלא קיימת אחריות על המכשיר, ואנו צריכים לשלם על התיקון סך 590 ₪.
כל טענה מצדינו, כי אנו לא מודעים לתהליך הפריצות וחוץ מהפעלה הראשונית ובדיקת תקינות המכשיר שעשינו אין לנו שום מושג על מה מדובר, לא התקבל ע"י החברה.
בשלב הבא פנינו לחברת KSP שאמורים להיות אחראים על הציוד שנמכר ללקוחות. גם כאן נתקלנו במחסום פרוצדוראלי מצד נותני שירות (שירות לקוחות ומח' תלונות של חברת KSP). נאמר לנו, כי המקרה נבדק, אך: " חברת סקיילקס, קבעה את ממצאיה לאחר בדיקה מקצועית של המכשיר והחליטה שאינו עומד בתנאי האחריות וחברתנו (KSP) מקבלת את החלטתה הבלעדית בנידון".

להלן טענותינו:
-המכשיר נרכש לצורך שימוש פשוט בלבד, ע"י לקוחה תמימה (שהיא אישה ואין לה שום ידע, צורך ועניין לבצע במכשיר הנ"ל פעולה שמעבר לשימוש רגיל ובטח ובטח לא ידוע לה על תהליכי פריצה וכ"ד).
-המכשיר שהוא חדש לגמרי נמסר למעבדה לצורך תיקון תקופה קצרה לאחר הרכישה, מצב שלא יתכן מעצמו.
-נכון להיום, המכשיר הוחזר ללקוח ללא אפשרות שימוש בו. ועד היום (04/11/2013) לא נמצא שום פתרון הולם לבעיה.
-איך יתכן מצב, שמכשיר שאמור להיות חדש, שלא היה בו שימוש (אף לא נרכש כרטיס sim תואם) נמכר ללקוח כמכשיר מקולקל ואף נותן שירות לא לוקחים על כך אחריות.
-זו היא הפעם הראשונה שאנו רוכשים מכשירים מחברת KSP וחבל שהצרכן שרכש מכשיר חדש בתום לב לצורך שימושו צריך להתמודד עם הסיטואציות הלא נעימות מול הספקים.

אודה לכם על הטיפול בבקשה ומציאת פתרון הולם למצב שנוצר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המכשיר, החזר כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה