פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב נייד לא תקין תוצרת אסוס נושא התלונה:
דלל עמית שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
התע"ש 14 כפר סבא כתובת:
כפר סבא סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.12.2013 רכשתי מחשב נייד בסניף KSP בכפר סבא.
המחסנאי בסניף פתח לי את האריזה וביקש שאבדוק שהמחשב שלם.
בשעות הערב באותו היום הדלקתי את המחשב ואז הסתבר כי הוא נתקע/ לא מגיב / כותב הודעות שגיאה.
ביום שישי בבוקר 03.01.2014 הלכתי לסניף ושם ביקשו ממני לדבר עם ולרי מנהל הסניף, הוא טען בפני שהם לא בודקים את המחשב הנייד וצריך לפנות לחברת אסוס, הם רק מוכרים ציוד ללא מתן אחריות ואו שירות בכלל במחשבים נידים. כמובן שההסבר שלו לאר היה מקובל עלי וביקשתי מהם לבדוק או לחלופין לזכות אותי, ברגע זה ולרי התחיל לצעוק עלי ואז להתרחק מהמקום ! כמובן שיש עדים לארוע !
המצב נכון להיום שאסוס לא ממש מגיבים לפניות שלי (יום ראשון שלחתי להם מייל ועד היום לא שמעתי מהם( חברת KSP לא מעוניינת לעזור לי לקבל שירות בסיסי והוא טיפול במחשב בטענה שהם לא קשורים ולא מטפלים בניידים) למרות שהם מכרו לי את המחשב בטענה שיש לו אחריות ל 36 חודשים בבית הלקוח!!!
רמאות סוג הנזק :
זיכוי מלא עבור המחשב. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה