פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מנהל / מוכר החנות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏23 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יד חרוצים 19 תלפיות כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי אמיר ***** ת.ז 022****95 אני לקוח של הרשת מיזה זמן רב, ובהמלצתי רבים מחברי קנו ברשת ,החל במחשבים, וחלקי מחשב, וכלה בסמרטפונים וכ"ו ...,
אבל היום היה היום האחרון שלי ברשת שלכם ואמליץ גם לכל חברי הרבים לעשות כמוני ( אני יכול לספק שמות ומספרי ת.ז רבים בכדי להוכיח את דברי ) כל זאת אחרי היחס המבזה המשפיל של עובד / מנהל ? הסניף בירושלים תלפיות
שאמר ששמו הוא משה ?
מקרה הדברים הוא כדלהלן , היום 23/01/14 נכנסתי בסביבות השעה 12:00 לחנות בתלפיות ובכונתי היתהלברר/ ולרכוש מספר מוצרים ,וזה אחרי בירור מוקדם וגלישה באינטרנט גם באתר החברה ובכלל , בכוונתי גם לרכוש מספר מחשבים וגם מספר סמרטפונים , כאשר נכנסתי ראיתי שהמוכר עסוק עם לקוח לכן המתנתי בסבלנות כ-15 דקות עד שהלקוח סיים את ענייניו ואז התישבתי ,התחלתי להתעניין בנוט -3 של סמסונג כשאז היתפרץ מישהו לחנות ולתוך השיחה היה זה אדם מלווה בשני בניו ,שכנראה רכש מוצר מסויים, והיתה לו בעיה מסוימת ,להפתעתי המוכר בחר להפסיק את שיחתו איתי והסב את תשומת ליבו לעבר האדם שהתפרץ ... והחל לענות בעינינו של זה למרות הפתעתי המתנתי בנימוס למוכר שיסיים את המשפט ואז כאשר עצר לרגע הערתי בנימוס שאולי יסיים קודם איתי ... ואז שוב להפתעתי הרבה המוכר במקום להתנצל, ענה בחוצפה" שלא, זה כבר לקוח שקנה, והוא כבר היה בחנות, וקנה ,וכבר המתין בבוקר חצי שעה" ,המום מהתשובה שאלתי מה אתה רוצה שאני אלך ? גם אני לקוח ? "הוא ענה בזילזול לך" / "תעשה מה שאתה רוצה " אני שנעלבתי מאוד , וכבר יצא לי כל החשק מלקנות בכלל, קמתי מהכיסא, והתחלתי לצאת מהחנות כי די הרגשתי שאני מגורש, ומושפל, כמו שאף פעם לא הייתי באף בית עסק מימי חיי , ובעודי יוצא הוסיף המוכר שוב לרב תדהמתי " שאני לא אעז לחזור, כי הוא לא ישרת אותי, ושלא אחזור לעולם לחנות " אז זה כבר ממש הרגיז אותי ובקשתי לדעת את שמו, אמרתי שהיחס שלו ממש גועל נפש, ובגלל מה שהוא אמר אני גם מתכוון להיתלונן ,הוא ענה ששמו הוא מושה ושזה לא מזיז לו ...
אני רוצה שוב להדגיש שמכל 48 שנות חיי מעולם לא קיבלתי יחס כזה משפיל , מכוער ,מעליב , ומרגיז בשום בית עסק לדעתי המוכר אדון משה( אם זהו שמו ) לא ראוי לעבוד עם שום סוג של קהל והוא פשוט נזק והפסד לרשת , אני חושב שהתנהגותו לא מכבדת לא את הלקוחות ובטח לא את מי שהוא אמור לייצג וחבל ... לטיפולכם והאמת שזה רק בשבילכם לעתיד ולמען שרות הלקוחות אותי כלקוח כבר הפסדתם את הקניות שלי אני אעשה אצל המתחרים .

בתודה אמיר *****
עלבון סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה