פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מחפיר נושא התלונה:
לייזר אושר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏19 ‏פברואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי ב-5/02/ רמקולים ברשת microlab x16 שישה ימים אחרי זה הבאתי את המוצר לתיקון, בחנות ראו שהוא מקולקל ובמקום להגיד לי "סליחה מצטערים, קחי מוצר חדש", עברו רק שישה ימים, בעצם פחות, כי פשוט היה סופשבוע באמצע אז לא יכולתי ללכת להביא את זה, אבל לא, הם שלחו את זה למעבדה, נתנו לי להמתין שבוע, החזירו את זה מהמעבדה, התקשרו להגיד לי שתיקנו... אחר כך אמרו לי שזה תקין ושבעצם במעבדה לא עשו כלום... בקיצור נתנו לי לחכות שבועיים למוצר שהבאתי אחרי חמישה ימים של קנייה ואז, למרות שאני יודעת שהוא היה מקולקל, הם קראו לי בשמחה לבוא לאסוף אותו וזה... אחרי שאלוהים יודע מה קרה אתו בדרכים ובמעבדות. התקשרתי לנציגי השירות, דיברו אלי בצורה כל כך מעליבה ומי שמכיר אותי יודע שאפשר להגיד עלי הרבה דברים רעים, אבל בחיים לא דיברתי לא הגון או קיללתי והאמת, אולי אני לא חכמה, אבל בטח לא טיפשה, אבל זה היחס שקיבלתי מכל נציג ונציג שם (למעט הנציגה הראשונה שהייתה ממש חמודה), הדובדבן שבקצפת היה שהם ניתקו לי את השיחה בפרצוף אחד אחרי השני. בקיצור, אף אחד לא ניסה למצוא פיתרון אלא רק לחשוב איך אני משפיל את הלקוח יותר. כשאמרתי לנציג "בכל מדינה מתוקנת, אירופה, ארה"ב וכו', אפילו לא היו מדברים איתך, אלא ישר מתנצלים ומביאים חדש" הוא אמר לי "מה לעשות אנחנו בארץ ישראל", כשאמרתי לו "גם בגד אתה יכול להחזיר אם הוא היה בשימוש", הוא אמר לי "מה לעשות זה מוצרי חשמל...", אני חושבת שזה משקף הכי טוב את הגישה... מעבר לכך אני יודעת בחנות שהוא לא היה תקין מהרגע ששלחו את זה למעבדה, מבחינתי קיבלתי מוצר תקול וההגינות דורשת להביא ללקוח מוצר חדש, שהרי לא עבר אפילו טווח של שבועיים, כמו כן לא ישבתי עם הטכנאי להאזין ולדעת שזה אכן תקין, כך שאין לי שום אינדיקציה לדעת האם תיקנו אותו או לא כל שאני יכולה זה להאמין וכרגע אין לי ממש אמון...בנוסף, כל דבר כזה דורש ממני ללכת ברגל עם הרמקולים, אני לא אדם בריא החי על קצבת נכות וזה לא תהליך נעים... ולסיכום, למרות שאחר כך מנהל הסביר לי שלא כך הדבר, אך נציג המכירות אמר לי שיש לי אפשרות לקבל מוצר מתוקן בסכום נמוך יותר או חדש בסכום גבוה, התוצאה היא שקיבלתי מוצר שחזר מהמעבדה במחיר גבוה...
מספר חשבונית 382623
ועוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת מוצר חדש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה