פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב פגום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
26/12/2013 הזמנתי מחשב נייח חדש בעלות של 2912 ש"ח בחנות הממוחשבת של חברת KSP מחשבים,המחשב שהוזמן ללא מערכת הפעלה וללא צורב אם כרטיס מסך של AMD שמקנה 2 משחקים להורדה מאתר AMD - כי יש לי בבית מערכת וצורב,
אמרו לי שהמחשב יהיה מוכן לאיסוף בסניף טבריה וגבו ממני 300
ש"ח מקדמה ושלחו לי אישור מכירה ומספר חשבונית באימייל...
ביום רביעי בתאריך 1.1.2014 קבלתי SMS שהמחשב מוכן הלכתי לקחת אותו מהסניף שלמתי 1200 ש"ח במזומן והשאר בכרטיס אשראי, כבר בזמן הזה לא קבלתי שובר שמקנה 2 משחקים להורדה מאתר AMD
כנדרש מהמוכר לספקו. באותו היום חזרתי הביתה שמח ובערב התחלתי לחבר בהצלחה את הצורב למערכת והתקנתי מערכת הפעלה שלי בעזרת הדיסק המקורי שברשותי. אחרי שעת עבודה המחשב נתקע במהלך
התקנת המערכת ואחרי, ככה יום וחצי אני מנסה להתקין מערכת הפעלה, ביום שישי כשאני כבר לא מרגיש טוב פיזית, התקשרתי ל KSP התלוננתי המחשב החדש בן יום וחצי עושה בעיות יציבות ועל זה שלא קבלתי שובר שמקנה 2 משחקים להורדה מאתר AMD... הנציג אמר לי לגשת לסניף. נגשתי לסניף יום שני.
הסברתי לנציג רומן את הבעיה עם המחשב הוא אמר שלא מבין ופתח לי קריאה ואמרי לחתום פה ופה.
כעבור שבוע אני מתקשר לשירות הלקוחות אחרי קניה הנציג אלכס אמר לי שמצאו בעיה לוח אם ושיחזרו אלי...כעבור שבועיים התקשרתי שוב ושרית הבטיחה לי שטכנאי יחזור אלי ואף אחד לא חוזר. והעבירה אותי לתומר שבשבוע הזה אמר שהם מצאו נזק פיזי בתושבת המעבד בלוח אם ואני צריך לקנות לוח אם חדש ואי אפשר לדבר ישירות עם מנהל.

אני נכה שנמצא ב א.כ.ע. וטכנאי מחשבים זה המקצוע שלי משנת 99
אני מוכן להיבדק במכונת אמת שלא נגעתי במעבד או בחלקים ממנו.

בקיצור הם מכרו לי מוצר פגם ורוצים שאני אשלם להם על אחד חדש וזאת ממש גנבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא והחזרת המוצר לחברה. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה