פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום שישי ‏07 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הסחלב 5 כתובת:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/3/14 [יום שישי] בצהריים רכשנו טאבלט מהסניף בנהריה, נאמר לאמא שלי שרכשה אותו שהמכשיר חדש ומעולה, לא נתנו לה את האפשרות לבדוק אותו בסניף ומסרו שאם ישנה בעיה לפנות לחברה שנותנת אחריות או אליהם ויטפלו בכל בעיה. ביום למחרת [יום שבת] המכשיר נפתח והתגלה כי הרמקולים שלו לא תקינים. ביצירת קשר מול ניופאן החברה שנותנת את האחריות הסתבר כי צריך להגיע למרכז שירות שלהם לבדיקה ואם המכשיר לא תקין אז יתקנו אותו אבל יכול להיות "שרכשתם מכשיר באיכות נמוכה" [מה שלא נאמר לאמא שלי במעמד הרכישה], לא מוכנים להחליף את המכשיר. בניסיון לפתור את הבעיה מול KSP נמסר לי אותו דבר, אולי המכשיר תקול, אולי באיכות נמוכה ואין לנו מה לעשות בנידון. כשרציתי לבטל את העסקה נאמר לי שאני לא יכולה כי פתחתי את המכשיר וכביכול נעשה בו שימוש למרות שכתוב על גבי החשבונית שניתן לבטל עסקה בהחזרת מוצר באריזתו התקינה והמקורית וכמובן לשלם דמי ביטול ועלויות שונות [אין בעיה מבחינתנו]. בשום פנים ואופן לא מסכימים לבטל עסקה, לא נותנים כל רציונאל לכך, הרי איך אפשר לדעת אם מוצר תקין במידה ולא פותחים אותו?? מבחינתם בגלל שפתחנו את האריזה אז נעשה שימוש במוצר. זה מגוחך, למעשה האופציה היחידה שהציעו לי זה להחזיר את המוצר ולהוסיף כסף כדי לרכוש מכשיר אחר. חשוב לציין שלא נמסר לה במעמד הקנייה שבמידה ופותחת את המכשיר והוא לא תקין לא תוכל לבטל את העסקה. מדובר באשה מבוגרת והאמינה לעובד בחנות שאמר שאם ישנה בעיה הם יטפלו בה מושאין לה מה לדאוג.
כספי סוג הנזק :
החלפת מכשיר או ביטול עסקה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה