פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החזרת מוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
דיזינגוף תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי עכבר 3 כפתורים בעלות 245 ש"ח מזומן. מדובר ברשת גדולה ומוכרת, אתר האינטרנט שלהם הוא ksp.co.il. יש גם אחריות על המוצר. למחרת בביתי פתחתי את אריזת הואקום וניסיתי להשתמש בעכבר. הכפתור האמצעי לא עבד.
פניתי לסניף של הרשת KSP והשיבו לי בזילזול שזה בעיה שלי, הם לא מוכנים להחזיר את המוצר ויהי מה. לכן דיברתי עם המוקד הטלפוני בשירות הלקוחות טלפונית עם נציגה שאמרה לי שעלי לגשת לסניף אחר בו ישנה מעבדה שיבדקו את המוצר. היא אמרה, כי רק אם המוצר פגום ורק אם לא יצליחו לתקן את המוצר אקבל זיכוי כספי .
אז מהסניף הראשון נסעתי לסניף אחר. אחרי עוד מסכת שיכנועים הטכנאי אמר שאין מצב והכפתור האמצעי בטח עובד אבל יסכים לבדוק במעבדה. אחרי שעה(!) של בדיקה במעבדה, שכללה התקנת דרייברים שונים, הטכנאי אישר שהפונקציה של הכפתור האמצעי לא עובדת כרגיל. הוא הציע להתקין תוכנה כדי להחליף את השימוש של הכפתור האמצעי בכפתור קטן אחר שנמצא על המכשיר. השירות היה רעה ויחס משפיל בחנות.
אני לא הסכמתי, אני חייב כפתור אמצעי וזו הסיבה שקניתי עכבר שכזה. אני לא יכול להשתמש בכפתור קטן אחר על המכשיר ש"יחליף את הפונקציונליות" של הכפתור האמיתי. זה לא נוח לתוכנה איתה אני משתמש בעבודה שלי. המוצר פגום ואני רוצה להחזיר אותו ולקבל החזר כספי בהתאם לחוק.

שוב דיברתי עם שלושה (!) נציגים שירות הלקוחות. הנציגה אישרה שאכן הטכנאי מצא שהכפתור לא עובד, אך אמרה שבגלל שפתחתי את אריזת הואקום (!) KSP לא חייבים להחזיר לי את הכסף וכך הם החליטו. אני לא מכיר דרך לפתוח אריזת ואקום ולהשאיר את המוצר (הפגום..) באריזה המקורית.
אני לא מכיר דבר כזה שהמוצר פגום, ולמרות זאת לא מחזירים לי את הכסף, איפה אמנת השירות של KSP? מה התועלת באחריות על העכבר?

לפי אתר משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה תוך 14 יום יש לי זכות החזרת המוצר וקבלת החזר כספי מלא
בחוק להגנת הצרכן שם נאמר כי: החזרת הטובין באריזתם המקורית, גם אם היא נפתחה, היא ראיה מספקת לאי עשיית השימוש בהם
בשירות הלקוחות אף אחת לא עזרה לי. אמרו לי "אין מה לעשות שלח תלונה".
שלחתי שלושה מיילים במשך שמונה ימים ולא זכיתי להתייחסות. גם נציגת השירות הבטיחה שמנהל יחזור אליי ואף אחד לא חזר אליי.
עוגמת נפש, עלבון, סוג הנזק :
עלות המוצר 245 שח, ופיצוי על נסיעות לסניפים השונים,שיחות טלפון,עוגמת נפש על כל הטירטור פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה