פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בשירות-חתימה על מסמך בלי לדעת על מה חתמתי נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏20 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
הר חוצבים, ירושלים כתובת:
הר חוצבים, ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רצ"ב מכתב שכתבתי לחברת KSP שמדבר בעד עצמו:
אני עולה חדש ונמצא בארץ רק 4 שנים ,כך שהעברית אינה שגורה בפי וגם מכתב זה מתורגם על ידי חברים שעוזרים לי.

בתאריך 20.11.14 ניגשתי לסניף שלכם בהר חוצבים ירושלים. רכשתי דיסק קשיח. קיבלתי חשבונית שמספרה 185187 .
בגב החשבונית ישנו חוזה ארוך מאוד שאף אחד לא הקריא או הסביר לי(נודע לי תוכנו בדיעבד לגמרי) אמרו לי שכדי לקבל את המוצר עלי לחתום- זאת עשיתי וזהו. אחזור ואדגיש שרמת העברית שלי בסיסית ביותר ואיני מסוגל לקרוא חוזה או תנאים כלשהם בעברית ולא היה לי כל מושג על מה אני חותם.
הייתי בטוח שחתימתי היא לשם קבלת המוצר בלבד.

כפי שכתבתי, במקור אני מאירופה ונמנעתי מלהזמין מוצרים מחו"ל, כיון שהייתי בטוח שמוצר אותו אני רוכש בארץ אקבל עבורו אחריות ושירות.

הגעתי לביתי וניסיתי להתקין את הדיסק הקשיח במחשב. הדיסק לא עבד וחשבתי שישנה תקלה בהתקנה שלי ולכן ניסיתי להתקינו בכמה וכמה מקומות במחשב. תוך כדי נסיון התקנה השתפשפה במקצת אחת המדבקות. כשהדיסק הקשיח עדיין לא עבד קראתי לטכנאי מחשבים, שילמתי לו טבין ותקילין ואז התברר לי שהדיסק הקשיח לא עובד כלל. ודאי תסכימו איתי שישנו הבדל גדול בין דיסק שעבד תקופת זמן והתקלקל ובין דיסק שמעולם לא עבד ואפילו לא דקה, כלומר: הדיסק היה מקולקל כבר בחנותכם כמו שטכנאי המחשבים יוכל להעיד.

חזרתי לסניף שלכם בהר חוצבים ונודע לי שאכן המחט בדיסק הקשיח שרופה, כלומר: הדיסק מעולם לא עבד אך סירבו להחליף לי את המוצר בגלל שפשוף קל במדבקה. אני מוכן להצהיר ולהישבע שאף פעם לא ניסיתי לפתוח או להתעסק במוצר והדבר היחיד שעשיתי זה התקנתו.

כולנו יוצאים מתוך נקודת ההנחה שחברת מחשבים רצינית וגדולה בודקת תקינות מוצריה בטרם הם עוזבים את מדפי החנות ולא מוציאה מפתח החנות מוצרים פגומים.

פניתי במספר טלפונים לשירות שלכם עד שלבסוף הסכימו שארכוש מוצר חדש בסניפכם ויזכו אותי בסכום שיהווה פיצוי לנזק שנגרם לי.

היום ניגשתי לסניף במטרה לרכוש מוצר אחר (מק"ט 31707 שעלותו 160$ בארה"ב) ומה רבה היתה אכזבתי שאמרו לי שיזכו אותי ב...50 ש"ח בלבד. הדיסק עצמו עלה לי 469.99 ש"ח ועלות טכנאי המחשבים 250 ש"ח. לזכות אותי ב-50 ש"ח זה ממש לעג לרש!!

במסגרת עבודתי אני עובד הרבה עם מחשבים וזקוק לחלקים רבים ואשמח להמשיך ולהיות לקוח מרוצה שלכם.

מצורפת תמונה של הדיסק הקשיח שמוכיחה שמדובר רק בשפשוף קטן במדבקה.

אנא פנו לספק שלכם והראו לו שהוא סיפק לכם מוצר פגום. אני בטוח שתזכו לזיכוי בגין מוצר זה.

אבקש שלאור כל העובדות הנ"ל תחזרו ותשקלו להחליף לי מוצר זה או לזכותי במחיר אותו שילמתי עבורו, דהיינו 469.99 ש"ח.

תודה מראש,
?
כספי סוג הנזק :
החזרת עלות המוצר+250 ש"ח עבור טכנאי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה