פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות נוראית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15 ליולי 2015 רכשתי מכשיר סוני אקספריה מKSP
לאחר מספר שעות החלה בעיית שמע. הצד השני לא היה יכול לשמוע אותי וכך יכולתי לנהל שיחות רק דרך הרמקול. בנוסף המכשיר התחמם לטמפרטורה של עד 70 מעלות (!) כך שלא יכולתי להחזיק אותו צמוד לאוזן.דיברתי עם שירות הלקוחות שהיו מאוד תוקפניים כלפיי והם הפנו אותי למעבדה בכפר סבא. נציג בשם יצחק בדק את המכשיר ארוכות במשך שעה וחצי, אישר שיש בעיה והפנה אותי לנציג המכירות בשם יקיר. בעודי בוחר מכשיר אחר ושבכל אותו הזמן המכשיר היה בידי יצחק, יקיר ניגש ליצחק וחזר אלי בתואנה שיש שריטה במכשיר. אמרתי לו שמדובר במכשיר חדש ללא שריטות ושאם הם פתאום גילו שריטות הם בוודאות נגרמו ע"י המעבדה.לא עזר שאמרתי שיצחק הוא זה שהמכשיר היה בידיו, כך שאם פתאום הם גילו שריטות חדשות יש מאין, הן לא היו במכשיר בזמן שמסרתי לבדיקה. פה החלו דין ודברים שבהם הנציגים האשימו אותי מול כל האנשים בחנות בשריטות. וכשהתלוננתי על כך שיצחק כבר בדק את המכשיר, כולל בדיקה לשריטות ונזקים.ואישר לי את ההחלפה כי הוא ווידא שאכן היה מדובר במכשיר ללא רבב.השניים טענו שיצחק הוא עובד חדש ושאין מה לעשות..הוא עשה טעות. ביקשתי לדבר עם מנהלם, לירן, אך הם טענו שהוא לא מדבר עם לקוחות ושאני מוזמן לשלוח פקס תלונה לשירות הלקוחות. בשלב הזה חשתי שאין עם מי לדבר ועזבתי את המקום. מיותר לציין שנשבעתי שלעולם לא אקנה יותר ברשת KSP.
עוגמת נפש סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה