|
|
|
|
|
|
זלזול על מוצר משומש זאריזה חדשה |
נושא התלונה: |
יום שני 26 אוקטובר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
צהל 8\1 |
כתובת: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עקב פניותי לחנות k.s.p באשדוד מול קניון סי מול שבו קניתי את המוצר (עכבר מחשב מחברת logilech) בתאריך 26.10.15 בשעה 19:30 באריזה סגורה.
אחרי שפתחתי את האריזה ראיתי את המוצר משומש. הופתעתי!
למחרת הגעתי עם המוצר בשעה 10:30, אך לא קיבלתי מענה ראוי אלא רק האשמות שווא.
במקום לתת שרות ראוי בחנות צילמו את העכבר וכאילו שלחו את התמונה למעדה לבדיקה.
ממתי עושים בדיקת מעבדה דרך צילום בטלפון???
ובסופו של דבר סירבו להחליף ואמרו תפנה לאן שרוצה, זה הבעיה שלך.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כפי על המוצר בס"כ 417.09 + נסיעות+ שיחות טלפון וזמן עבוד. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|