פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש עקב רכישת מחשב נייד נושא התלונה:
‏יום שישי ‏13 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
לגונה אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13/11 רכשנו מחשב נייד מדגם ASUS X555UJ-XX138T, כשהגענו הבייתה במוצאי שבת פתחתי את המחשב ומסתבר שמגש הדיסקים לא נפתח,
כבר במוצאי שבת כתבתי לשרות לקוחות של מחשבים ניידים של ASUSשענה לי שמיכוון שלא עברו 14 ימים קלינדריים ושעלי לגשת לסניף עם המחשב באריזתו המקורית.
ביום ראשון בבוקר מייד התקשרתי ל-KSP, שביקשו שאגש לסניף הקרוב, ניגשנו עם המחשב באריזתו המקורית וכאן התחילה מסכת הריצות, ב-KSP רעננה סרבו להסתכל על המחשב בתואנה שאין להם טכנאי במקום, חזרנו הבייתה התקשרתי ל- ASUS בבקשת עזרה מבחינתם זה ברור ש-KSP לא אמורים לטרטר אותנו ולא לתת לנו להמתין מאחר שלא עברו 48 שעות מרגע הרכישה אלא להחליף מחשב במחשב או לקבל זיכוי כספי, התקשרנו לסניף באילת שביקשו שאחזור חזרה לסניף ברעננה כדי שיבדקו את המחשב למרות שלא "היה טכנאי", ברעננה הבטיחו לנו שלוקחים את המחשב למעבדה ושמזמינים לנו מחשב חדש במקום הנוכחי וייקח בערך 3 ימים, היום כעבור 3 ימים אנו מנסים להשיג את הסניף ברעננה כדי לבדוק אם המחשב החדש הגיע ולא ניתן להשיג אותם, שלא לדבר על העובדה שמכריחים אותנו להמתין עוד מס. ימים לבן שלי אמרו עד 14 יום לתשובת המעבדה עד שיחליטו להחליט אם ואיך לפצות אותנו,איפה נשמע כדבר הזה שהכסף של הבן שלי נמצא אצלהם ובתמורה יש לו כלום, הבן שלי רכש את המחשב במיטב כספו שבועיים לפני יום גיוסו לצה"ל והיה לו חשוב להשתמש במחשב עד שיתגייס ושם ב-KSP יד ימין לא יודעת איפה יד שמאל וכל פעם נותנים לנו תשובה אחרת, ובצורה אדישה ולא שירותית כלל וכלל, דרשתי מהם את כספי בחזרה אם זו ההתנהלות והם בשלהם, מבחינתם לא מחשב ולא כסף עד שיחליטו במעבדה על מהות הבעייה למרות שיודעים ב-KSP מה הבעייה "מגש דיסק לא נפתח", ולכן אני מבקשת את עזרתכם ואני תוהה למה אני צריכה לחכות לתשובה של KSP כש-ASUS בעצמם לא מתווכחים או מוחים על החלפת מחשב או לחילופין בבקשת הכסף חזרה .
שבוע הבא הבן כבר מתגייס ואז זה כבר חסר טעם ,כבר עכשיו זה חסר טעם, אנחנו מרגישים מאוד רע וחסרי אונים מול KSP בהתנהלות שלהם מולנו, אנחנו קניינים ותיקים שלהם, אבל לאור הארוע האחרון אנחנו סיימנו איתם ואני דורשת מהם לטפל בבעייה אתמול ולא מחר, בושה וחרפה שזו ההתנהגות שלהם מול הלקוחות, נשמח לעזרתכם וטיפולכם ענת ותומר ונטורה
מגש דיסק לא נפתח סוג הנזק :
קבלת מחשב חדש או כסף חזרה + פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה