פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאבדים עוד לקוח וותיק בגלל נציגים לא מקצועיים דווק לבחור בשם מיכאל מקריית חיים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
הלכתי היום לקנות פלייסטשן 4 אחרי שחכיתי בתור רבע שעה הגיע התור שלי ואז מישהו נכנס אחריי והנציג בשם מיכאל התחיל לשרת אותו
הגשתי אליו ואמרתי לו סליחה אבל אני מחכה פה כבר רבע שעה וזה התור שלי הוא הגיב בצורה ממש מגעילה ואמר לי אתה לא קובע פה ואתה רואה את הדלת של החנות אתה יכול לצאת ממנה ואמר לי את זה פעמיים מול כל הלקוחות שם
פשוט בושה וגועל נפש שיש נציג כזה שמיצג חברת קיי אס פי התייחסות על הפנים ואני מקווה שתטפלו בהפניה שלי ולפחות שיתנצל אל
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפטור אותי אן לפחות שיתנצל על ההתייחסות שלו פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה