פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת מקרר קטן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 5.7.16 הזמנתי מקרר מKSP.
לאחר מספר ימים הגיע המקרר, ולתדהמתי גיליתי שיש דפיקה ניכרת באחת הפינות.
התקשרתי לשירות הלקוחות על מנת לבקש שיחליפו את המקרר הדפוק באחד חדש, שכן שילמתי את מלוא הכסף על מוצר חדש ותקין ללא דפקטים.
הפנו אותי לחברת השליחות על מנת לתאם משלוח של מקרר. כשהתקשרתי לחברת השליחויות, הציעו לי להישאר עם המקרר הדפוק ולקבל פיצוי מכשיר חשמלי קטן.
הודיתי על ההצעה אך הבהרתי שאני מעוניין במקרר חדש ואין לי צורך בשום מכשיר חשמלי נוסף, גדול או קטן.
מאז עברו כבר שבועיים אך מקרר - אין.
במהלך השבועיים הללו לא חלף יום שאני לא מתקשר לשרות הלקוחות שמגלגל את האחריות לחברת השליחויות שמפנה אותי אל השליח לתיאום/איסוף/החלפה וחוזר חלילה...
אבל מקרר כאמור - אין!
בסופו של דבר, לאחר שהבנתי שאין עם מי לדבר, ביקשתי ביאושי להחזיר את המקרר ודרשתי לקבל החזר כספי מלא, דבר ששוב גרר שיחות טלפון מתישות עם שירות הלקוחות, חברת השליחויות והשליח בעצמו.
לסיכום - אין לי אלא להביע את אכזבתי הגדולה מKSP שממנה הייתי מצפה לתודעת שירות גבוהה הרבה יותר מזאת שנאלצתי לחוות.
את המקרר החדש אזמין ממקום אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת המקרר הדפוק וקבלת החזר מלא פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
קארין, שירות לקוחות שם ותפקיד:
הדברים אינם מקויידים כלל- הלקוח אכן פנה לנותן השירות והוצע לו פיצוי בגין הנזק האסתטי, אותו בחר הלקוח שלא לקבל. לכן, נשלח אליו מקרר חדש אך אך גם כאן, לצערנו, ללא כל שיתוף פעולה של הלקוח- הוא סירב לקבלו בטענה כי כבר רכש מוצר חדש במקום אחר. לאור כך, בוצעו מס' נסיונות לתאם עם הלקוח איסוף למוצר על מנת שנוכל לזכותו במלוא המחיר ששילם אך ללא הצלחה - הלקוח לא היה זמין ולא ניתן היה לתאם עמו. תגובה:
בסופו של דבר, הלקוח התרצה והסכים לקבל מקרר חדש וסוכם כי יקבל מוצר חדש בתיאום המשלוח מולו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה