פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מסך תקול, לא מזכים במסגרת 14 יום! נושא התלונה:
אמזולסקו אנדריי שם/כינוי:
‏יום שני ‏15 ‏מאי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לקיי.אס.פי שלום רב,

ביום שני, 15/05/2017, רכשתי אצלכם בסניף קריון, קרית ביאליק כרטיס מסך מסוג AMD:
Gigabyte Radeon RX 480 G1 GAMING 4GB GDDR5 (קבלה מצורפת).
ביררתי עם המוכר אלמוג שאכן הכרטיס יעבוד עם לוח האם שברשותי ושאין שום נזק חיצוני למוצר בהתאם למדיניות שלכם, לאחר שסופקתי מהבדיקה הויזואלית (אך שטחית) רכשתי וחתמתי על הניירת.

ההתקנה הייתה רחוקה מלהיות מושלמת, כל דרייבר שניסיתי להתקין התברר כבעייתי,
והסתפקתי בדרייבר לא מעודכן אשר יוכל להריץ משחקים (Crimson Edition 16.10.1 Optional WHQL) מתאריך: 10/13/2016.

לאחר בדיקת ביצועים התברר שהכרטיס עומד בדרישות הגרפיות אך מתחמם וקורס בעת מאמץ.
עשיתי את כל מה שביכולתי כדי לשלול את האפשרות שמקור הבעיה היא מאצלי במחשב (עדכנתי דרייברים, סגרתי תוכנות שרצות ברקע, בדקתי במחשבים נוספים) אך כל הניסיונות נכשלו והיה ברור שמקור הבעיה היא בכרטיס שרכשתי.

ביום ראשון של השבוע העוקב (במסגרת תקופת 14 יום מיום הרכישה) הלכתי לאותו סניף בו רכשתי ושמחתי למצוא את אותו נציג 'אלמוג' ממנו רכשתי את הכרטיס. הלנתי בפניו את כל הפרטים והוא אמר שיבדוק את זה ויעביר את זה למעבדה כנדרש. (מספר קריאה מצורף).

אלמוג התקשר אליי יומיים אחרי ואמר שהכרטיס אכן קורס בעת מאמץ. הוא אמר שעליו לשלוח את זה למעבדה הראשית לצורך אישור... דבר אשר התחוור לי כמשונה, כי הרי הוא טען בעצמו שזה קורס, למה שזה ידרוש בדיקה נוספת? הוא ענה לי שהוא איננו טכנאי מוסמך וזוהי מדיניות החברה.

אלמוג התקשר אליי לאחר יומיים ולמרבה התדהמה הודיע שהמעבדה ראשית לא גילתה תקלה בכרטיס וכי אף מצאו עדות לכך שהכרטיס נפתח, אי לכך הסיקו שאני פתחתי את הכרטיס פיזית וכנראה גרמתי לנזק כלשהו. בנוסף, אלמוג טען שבמעבדה השתמשו במשחה תרמית על הכרטיס לצורך הבדיקה/תיקון שלו והצדיק את דבריו בכך שכל לקוח צריך לדאוג שתהיה לו משחה תרמית. כל מאמציי להסביר לאלמוג שדבר כזה הוא תלוש מהמציאות ואיך אין לי שום סיבה היגיונית לעשות זאת היו לשווא. הזדעזעתי ללמוד שKSP יכולים לרדת לרמה כה נמוכה עד כדי גבול האבסורד. אלמוג טען שאין ביכולתו לזכות אותי על המוצר הלקוי ושעליי להעלות את התלונה שלי מול שירות לקוחות.

לאחר זמן המתנה ממושך הגעתי לשירות לקוחות לנציג בשם ליאור שהקריא בפניי את טענת המעבדה הראשית. המעבדה טענה ש"יצאו לקראתי" ועשו תיקון לכרטיס וישלחו אותו מתוקן ביום ראשון. בנוסף ליאור אמר שבמידה ואינני מסופק עם השירות שקיבלתי עליי לפנות למייל הזה עם כל המידע הרלוונטי כדי להגיע לגורם מוסמך יותר.

"לא מסופק" זה בלשון המעטה.
רמת החוצפה של המעבדה בכך שרשמו ש"יצאו לקראתי" היא מחרידה!
לא מספיק שאתם מייבאים רכיבים שהתעסקו בהם, אתם מאשימים את הלקוח שהתעסק איתם במידה והמוצר לקוי! ושהלקוח יידפק! שיילך יחפש דרך להוכיח!
לא ייתכן שKSP תציג טענות מופרכות כל כך ותגבה את עצמה עם מדיניות חסרת רסן
שלא לוקחת לשיקול מצבים בהם הלקוח לא יכול להוכיח את דבריו ומעמידה אותו במצב חסר אונים.
לקבל מוצר 'מתוקן' שמרחו עליו משחה תרמית לא מתקבל על הדעת בשום צורה!
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה