פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
מרכז מכירות קניון פארק סנטר - הר חוצבים כתובת:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30.11.06 רכשתי מאורר למארז מחשב בסניף ירושלים של חברת KSP.
זיו, איש המכירות, אמר לי שהמאורר יתאים למארז המחשב שברשותי.
אציין שההמארז עבורו נרכש המאורר נקנה באותה החברה במועד מוקדם יותר ולמעשה עדיין נמכר בסניפי החברה.
במעמד הקניה פתחו בפני את אריזת המאורר (האריזה לא היתה חתומה) והראו לי את תכולתה.
משחזרתי לביתי וניסיתי להתקין את המאורר נוכחתי שהוא גדול מידי ולכן אינו מתאים למארז. החזרתי את המאורר לאריזתו המקורית מבלי שאפילו חיברתיו לחשמל.
חזרתי למחרת (1.12.06) לסניף כדי להשיב את המאורר ולבטל את העסקה. נאמר לי שלא ניתן לבטל את העסקה כיון שאריזת המאורר נפתחה ואם בעייתי לא נפתרה עלי לדבר עם לירן (אחראי השירות בחברה) הנמצא בחיפה. השארתי את המאורר בידי איציק, אחראי המעבדה, שהעיד שלא נראה שנעשה במאורר כל שימוש ולמעשה הוא תקין וניתן למוכרו.
פניתי ללירן בטלפון ב 4.12.06 אך לאחר דין ודברים לירן אמר שניתן לתת לי זיכוי אך לא ניתן להשיב לי את כספי וזאת בגלל מדיניות החברה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה