פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כרטיס מסך לא תקין נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' גיבורי ישראל 7 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר 2006 רכשתי כרטיס מסך בחברת KSP סניף נתניה,בתחילת חודש אפריל הבאתי את הכרטיס לסניף החברה בנתניה עקב תקלה בכרטיס.לאחר שבועיים הוחזר הכרטיס אליי עם אותה בעיה,הגעתי שוב לחברה לאחר שיחת טלפון בה נאמר לי שהכרטיס יוחלף,מסרתי את הכרטיס פעם נוספת ולאחר מספר ימים הכרטיס הוחלף לטענת החברה.הגעתי הביתה להתקין את הכרטיס ושוב הכרטיס תקול.
יש לציין שאני קצת מבין בתחום מכיוון שאני עוסק בתחום כ-20 שנה.לא נתקלתי בכזאת רמת שרות גרועה,הצורה בה קיבלתי את השרות והיחס היו מתחת לכל ביקורת!!!
בזבוז זמן על חשבון זמן עבודה סוג הנזק :
החלפת הכרטיס באופן מיידי לכרטיס תקין!!!! פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה