פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נתינת אחריות על מוצר שנקנה אצלהם נושא התלונה:
סלוצקי רותם שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרן היסוד כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ 5 חודשים קניתי מחשב חדש בעלות כוללת של 7000 ש"ח , זאת לאחר שאת חמשת המחשבים האחרונים שלי בבית קניתי גם מהם.

מאז ומתמיד היתה בעיה במחשב של יצירת רעשים בחיבור הסאונד הקידמי , מצאתי את הזמן ונסעתי למעבדה שלהם בחיפה.
הצגתי בפני טכנאיי המעבדה בעיה אשר קיימת במחשב , כאשר אני מחבר אוזניות ליציאת השמע הקדמית במחשב ישנם צרצורים בעת שהמחשב בעומס קל עד כבד.
כמו כן ציינתי בפניהם שבחיפוש אשר ערכתי באינטרנט גיליתי כי הבעיה ידועה עם לוח האם הזה (965p-s3) וכי הפתרון היחיד לבעיה זו היא החלפת לוח האם.
נציגי השירות (גם שי וגם השני שאת שמו אני לא יודע) טענו בפני שאין שום בעיה , בדקתי בעצמי אם אכן יש בעיה ושוב שמעתי את הצרצורים ונתתי גם לטכנאי לשמוע את הצרצורים עליהם אני מדבר , אז כבר טען בפני הטכנאי שזו בעיה שישנה בכל לוחות האם הקיימים בעולם ושזו בעיה רגילה. כמובן שתשובה זו אינה סיפקה אותי וביקשתי מהם שיציגו לי לוח אם זהה לשלי עם אותה הבעיה , הנציגים כמובן סרבו ואז החלו להטיח בי שאיני מבין כלום במחשבים וגרמו לי להרגיש כאילו שאני בור מוחלט.
השירות אותו קיבלתי היום אינו נסבל , הרי ברור שלא יכול להיות שכל לוחות האם של חברת GIGABYTE פגומים כמו שגם לא יכול להיות שלקוח קונה מחשב בחברה במחיר של 7000 ש"ח וזהו השירות אותו הוא מקבל.
אציין שאני יוצא יחידת ממר"ם , כמו כן אני טכנאי מחשבים מוסמך כך שהידע שלי במחשבים נרחב מאד.
אבקש 2 דברים : 1) למדו את טכנאי המעבדה אדיבות מהי.
2) טפלו בתקלה שלי כראוי כך שהיא תחדל מלהוות מכשול לשימוש במחשב.

כמו כן , בתאריך ה 26/4/07 דיברתי עם נציג שירות כללי של החברה בשם לירן , הנציג דיבר בזלזול מוחלט וטען כי בירר את הנושא עם טכנאיי המעבדה ושהם סיפרו לו כי לא מצאו שום בעיה במחשב. הנציג לא טרח לבדוק את הבעיה בעצמו אלא פשוט שאל את טכנאיי המעבדה שמן הסתם לא היו אובייקטיביים.
כספי סוג הנזק :
החלפת הרכיב או תיקונו כנדרש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה