פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שירות נושא התלונה:
כתב ניר שם/כינוי:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה, תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה כנגד חברת K.S.P (קיי. אס. פי) בע"מ

בתאריך 22.10.07 הזמנתי מסניף פתח תקווה מערכת מחשב בסך של 6,725 ₪ הכוללת מסך LCD. מיד לאחר קבלת המחשב הבחנתי בתופעה של "פיקסלים מתים" על צג המסך. למחרת היום פניתי לסניף בבקשה להחליף את המסך אך נתקלתי בסירוב מתוך טענה כי הבעיה אינה במסך אלא מהצד שלי. למחרת פניתי בבקשה נוספת לסניף ודרשתי בתוקף כי יחליפו את המסך בחדש, לאחר שבדקתי תקינות מהצד שלי. רק לאחר ויכוחים קשים בסניף, שנמשכו כשעה וחצי נציגי הסניף הואילו בטובם "להבין" את התקלה והחליפו את המסך בחדש. יש לציין כי תחילה הם הפנו אותי לשירות הלקוחות שלהם אך אני לא ויתרתי מאחר ועוד לא עברו שלושה ימים מיום קבלת המחשב ולכן התעקשתי שלא לעזוב את הסניף עד לפתרון הבעיה. בנוסף יש לציין כי במעמד הרכישה יחסו של נציג המכירות (איתי) היה יחסית בסדר אך מיד לאחר קבלת המחשב הבנתי עם מי יש לי עסק. היחס היה פשוט אדיש, מזלזל, אנטיפטי ומזעזע, כאילו לא מכירים אותי לאחר ששילמתי להם ממיטב כספי.
משנגמרה בעיה זו, החלה בעיה אחרת. מאווררי המחשב מרעישים מאד.
ניגשתי הפעם לסניף ת"א מתוך תקווה כי אתקל בעובדים אדיבים יותר אך לצערי עד מהרה הבנתי שכל הרשת נגועה באנטיפטיות ובחוסר שירות. במעבדת המחשבים של הסניף הובהר כי כדי להשקיט את המחשב יש צורך בקניית מאווררים שסכומם הכולל כ 200 ₪ (לא כולל עבודה) וכי אצטרך להשאיר את המחשב במעבדה לפחות ליום אחד (בסה"כ התקנת מאווררים- אמור להתבצע במקום). כמובן שלא הסכמתי לכך לאחר ששילמתי להם כל כך הרבה כסף ועזבתי את המקום. בביתי הבנתי כי חברת KSP לא סיפקה לי את המאוורר המקורי של חברת INTEL (חברת המעבד שרכשתי) אלא מאוורר אחר וכנראה שזהו המקור לבעיה.
בתאריך 22.1.08 פניתי לחברה דרך האתר בו הם מתחייבים לטפל ברצינות בכל תלונה, אך גם במקרה זה נתקלתי בחוסר שרותיות ובסחבת.
הלקח כבר נלמד אך אני עדיין דורש את תגובת החברה ואת הטיפול הראוי בענייני.

ניר.

העתקים:
חברת KSP
אתר "תלונה"
המועצה לצרכנות

עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בתקלה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה