פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון במסגרת האחריות נושא התלונה:
זלאיט עמית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי נגן MP4 סנסה פיוז מחנות KSP בתל אביב
לאחר כשלושה חודשים המסך הפסיק לעבוד לחלוטין, פניתי לחנות ומסרתי את המכשיר לתיקון, לאחר כשעה וחצי של המתנה (מערכת CRM לא עובדת, לא יודעים את הקוד וכו') החליטו לשלוח את המכשיר לבדיקה של היבואן, קיבלתי מסמך החזרה מס' 739458 והובטח לי שתוך שבוע המכשיר יהיה מוכן.
מאז עברו כארבעה שבועות ופשוט בלתי ניתן לקבל תשובה מהחברה, במספר הטלפון המופיע במכתב (1599555700) חייגתי עשרות פעמים, ברוב הפעמים מגיעים למענה קולי של המעבדה, משאירים הודעה וכמובן לא מקבלים תשובה, פעמיים הגעתי לנציג כלשהו ב12/1 בחורה בשם ניצן הבטיחה תשובה תוך 48 שעות, כמובן שלא קיבלתי כל מענה
שירות הלקוחות של החברה לא קיים ולדעתי המכשיר פשוט אבד בנבכי הרשת.
אשמח לקבל תגובה כלשהי
תודה
תיקון או קבלת מכשיר חדש אך בשלב ראשון מענה כלשהו יהיה התחלה טובה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה