פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחראיות לדיסק קשיח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 01.09.08 אני קניתי דיסק קשיח מבית סיגייט 750G . שלמתי עלייו 510 ש"ח כולל מע"מ. באתר צויין שאחראיות היא לחמש שנים. לפני חודש דיסק קרס. וזה מאוד חמור כי היה לי 500G אינפורמציה כמו קבצים של עבודה וחו'.
בחנות אמרו לי שכל מה שהיה על הדיסק לא באחראיות,אבל דיסק יישלח לבדיקה ויחליפו לי אותו לחדש.
ביום שישי אחרון קיבלתי טלפון מהם ואמרו לי כזה דבר: אנחנו נחליף דיסק לחדש, אבל מפני שאין יותר 750G מציאים לך להוסיף עוד 120ש"ח ולקחת 1T.
היום 1T עולה 480 ש"ח . אפילו אם המחיר באתר לא כולל מע"מ(למראות שחייב להיות) אז מחיר סופי הוא 554.40 ש"ח. ההבדל בין מה ששלמתי למה שהם מציאים לי הוא רק 44.40 ש"ח ולא 120. ואם כבר ללכת
על פרינציפ אני לא מתעקש על 1T , בעיה שלהם שאין להם 750G . הם חייבים להחליף לחדש בלי שום תשלום נוסף. או שאני טועה?
כספי סוג הנזק :
החלפה לחדש בלי תוספת תשלום פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
לירן,שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב.

נאמר ללקוח שחסר כרגע הדיסק הספציפי שרכש במלאי ,לכן הוצע ללקוח על מנת שלא ימתין ,לשדרג את הדיסק בתוספת מינימלית וסבירה.
הלקוח סרב להוסיף ,לכן נאמר לו להמתין.
תגובה:
יצרנו קשר עם הלקוח ומסרנו לו ,כי הוא מוזמן להגיע לסניף שרכש את המוצר ושם יסופק לו את אותו דיסק שרכש.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה