פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב החברה לקבל חזרה מוצרים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי עבור סבי מחשב. הייתי זקוק גם לראוטר וכרטיס רשת. רכשתי אותם מחברת KSP.
כעבור מספר ימים התברר שסבי לא מסוגל להשתמש במחשב בשל ראיה לקויה מאוד.
הגעתי כעבור 8 ימים מרגע הקניה לסניף החברה, ושם סירבו לקבל את המוצרים בחזרה באריזתם המקורית. טענתם הייתה כי "אין מקבלים מוצרים חזרה לאחר שנמסרו ללקוח".
זוהי אינה מדיניות החזרת מוצרים, אלא מדיניות אי החזרת מוצרים.
אל תתעסקו עם KSP. יש מספיק חנויות מחשבים אחרות.

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
לירן,שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב.

1. את המוצרים הלקוח קיבל כאשר הם סגורים באריזתם המקורית והחתומה.

2. ע"פ מדיניות החזרת מוצר שמתנוססת על קירות בית העסק מצוין כי אין החזרת
מוצרים לאחר שימוש בהם או פתיחתם ,דבר הרשום גם בחשבונית הרכישה.

3. לא ברור מה הקשר לכך שאדם עם ראייה לקוייה מעוניין להחזיר ראוטר,מילא
טענתו היתה שזו מקלדת שהכתב חלש, הרי ראייתו לא נעלמה ביום אחד.
הלקוח היה צריך לציין זאת ברגע הרכישה שדבר זה יכול להגביל אותו בשימוש.

בברכה.

KSP - שירות לקוחות.
תגובה:
במידה ויש לו בעיה בהפעלת המוצר הוא מוזמן לפנות לתמיכה של החברה בטלפון :
09-7601346 ובו יוכל לקבל תמיכה טלפונית להתקנת המוצר.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה