פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונות לקבל חזרה או לטפל במחשב פגום חדש נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ביל"ו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25 במאי קנינו מחשב נייד LG בחנות החברה. כשניסינו להתקין תוכנת חלונות על המחשב בבית הוא נתקע כל כמה דקות. חזרנו לחנות ושם התקינו על המחשב תוכנת חלונות משלהם והראו לנו שהמחשב עובד מצויין. אח"כ מחקו את התוכנה. חזרנו הביתה וניסינו שוב, אך ללא הועיל - המחשב שוב נתקע. שלחנו אותו למעבדה שאנו מכירים בבקשה להתקין עליו את התוכנה. במעבדה לא הצליחו אפילו להדליק את המחשב. חזרנו שוב לחנות, אך גם הפעם התוכנה בחנות עבדה מצויין. חזרנו הביתה ושוב ניסינו להתקין את התוכנה שלנו, אך הפעם גם אצלנו המחשב פשוט לא נדלק. ושוב חזרנו לחנות והפעם המחשב לא נדלק גם בחנות. ביקשנו להחליף את המוצר או לפחות לשלוח אותו לתיקון. בחנות לא הסכימו לשום אופציה. הציעו שניסע לכפר-סבא, ליבואן, כדי שיפתור את הבעיה.
כאן ראינו לנכון להגיש תלונה נגד בית העסק, מפני שהזמן שהוקדש לטירטור (יומיים עבודה) ועוגמת הנפש עצומים. כמו כן, העסק נמצא בעמדת מיקוח מכיוון שקניית המחשב נעשתה בגלל שהמחשב הישן קרס ואנו זקוקים למחשב חדש באופן דחוף. בכוונתנו להביא את המחשב הפגום למעבדת היבואן בכפר-סבא משום שאנו זקוקים לפתרון דחוף ואין לנו ברירה.
בתודה, אן ואנדרי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת המחשב בתקין פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
לירן,שירות לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,


1. מר קרונרוד אנדרי רכש מחשב נייד מסוג LG RD510
“ בחברת קי.אס.פי מחשבים צומת בילו בע"מ " ע"פ חשבונית קניה מס' 45990.

2. הנייד שרכש הלקוח יצא את חברתנו כאשר הוא באריזתו החתומה במצב טוב
ותקין לחלוטין ובכפוף לתנאי העסקה והאחריות המוסכמים, להם הסכים מראש
ועליהם חתם.

3.הנייד מגיע ללא מערכת הפעלה ,לכן בעת הרכישה הוצע ללקוח לרכוש מערכת הפעלה אך הוא בחר שלא לעשות זאת.

4.במעמד הרכישה נאמר ללקוח ואף צויין בכתב בחשבונית הקניה כי האחריות
והתמיכה לנייד שרכש היא דרך מעבדות חברת ח.י בלבד.

5. לפנים משורת הדין ועל מנת לתת שירות טוב, הלקוח הוזמן לבוא לסניף על
מנת לנסות לעזור לו, הותקנה עבור הלקוח מערכת ההפעלה של המעבדה
והראו ללקוח כי המחשב עובד ותקין לחלוטין דבר שאינו מכחיש ואף מציין
במכתבו אליכם.

6. לאחר פעמים שחזר לסניף הוסבר ללקוח שאין אנו יכולים לבדוק מעבר לכך וכי
יגש למעבדות השירות של חברת ח.י ואנו נעזור בכל דרך אפשרית ונזרר את
הבדיקה במידת הצורך.

7. הלקוח אכן הביא את הנייד למעבדות השירות והוחלף לו הנייד בחדש לאחר
בדיקה מעמיקה שאותה לא היה ניתן לבצע בחברתנו.

8. חברתנו כיבדה ומכבדת את האחריות ותנאי הרכישה לה היא מחויבת, וזאת
כאשר הינה פועלת לטובת הלקוח ונותנת לו את השירות הטוב ביותר ואף מעבר
למתחייב.

בכבוד רב.
תגובה:
הנייד הוחלף בחדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה