פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרים פגומים ושרות גרוע ומזלזל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ז'בוטינסקי כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ב' 21/9 רכשתי מתאם usb לכרטיס קול, הגעתי הביתה והמתאם לא עבד.
למחרת יום ג' 22/9 הגעתי לחנות וביקשתי להחליף את המתאם נאמר לי שאני צריך לחכות שיבדקו לי אותו.
כמובן שבבדיקה יצא שהמתאם לא תקין וקיבלתי עליו זיכוי. בהצעתו של הטכנאי לא לקחתי מתאם נוסף "אל תצפה שמתאם ב40 שקל יעבוד" הוספתי כסף ולקחתי מצלמת אינטרנט vx1000 של מיקרוסופט.
הגעתי הביתה וגם המצלמה לא בסדר. יש במצלמה פיקסלים שרופים(נקודות לבנות/צבעוניות בתמונה) והפרעות בתמונה.
התקשרתי לחנות ואמרו לי שאין דבר כזה פיקסלים שרופים במצלמת רשת..
הגעתי לחנות בפעם ה3 ואמרו לי ששוב אני צריך לחכות שהטכנאי יבדוק את המוצר.
גם הפעם הטכנאי בדק ומצא שהמוצר לא תקין!!!!!
קיבלתי מצלמה אחרת וכשהגעתי הביתה גם היא לא הייתה תקינה עם בעיות והפרעות יותר חמורות.
למחרת יום ד' 23/9 הגעתי לחנות בפעם ה4 ואמרתי להם שכנראה הבעיה בכל החבילה שהם הביאו.
כרגיל חיכיתי שהטכנאי יבדוק את המצלמה וגם הפעם הוא קבע שהיא לא תקינה. הטכנאי והמוכר החליטו לבצע ניסיון על מצלמה נוספת (שלישית במספר) ולראות עם הבעיה חוזרת, כמובן שגם במצלמה השלישית הייתה בעיה.
כמובן שלא הסכמתי להתפשר "ולחיות" בשלום עם תקלות אלו ואמרתי להם שאני רוצה מצלמה אחרת באותו סגנון או את כספי בחזרה.
מאותו הרגע כל "הנחמדות" ו"ההבנה" נעלמו והתחלתי לקבל התקפה מילולית של "זה מה יש" "מקסימום תקבל זיכוי" "המצלמה פושטית" "תקנה מצלמה יותר יקרה אז לא יהיה לך בעיות" "אין בעיות" למעשה לאחר שבחנות הם ראו ש3 מצלמות לא בסדר והסכימו שיש בעיה הם פשוט נתנו לי 2 ברירות או להוסיף כסף ולקחת מצלמה יותר טובה לדבריהם או לקחת את המצלמה וללכת. למרות שיש לי אחריות ל36 חודשים.
אמרתי שהדבר לא נראה לי ואז הם אמרו שהם דיברו עם מיקרוסופט ובכלל אין בעיה זה ככה צריך לראות. דבר שיקרי כי ראיתי איכויות תמונה במצלמות אחרות מאותו דגם וסוג אשר לא נקנו שם.
ביקשתי לדבר עם הנהלת הרשת ונתנו לי מספר ועידן אחראי הסניף לא היה מוכן שאני אתקשר מהחנות והפנה אותי להתקשר מהפלאפון האישי שלי מחוץ לחנות.
חברה שלי התקשרה ודיברה עם בחור בשם לירן שאחרי 20-30 דקות של הסברים וויכוחים היה מוכן לתת לנו רק 75 ש"ח ולא להחזיר לנו את כל כספנו (100 ש"ח), בלית ברירה לקחתי את הכסף כי איני מעוניין לשום קשר לחברה שעל אף אחריות שרשומה על מסמך שלה (36 חודשים) לא עומדת באחריות ולא עוזרת ללקוח להיות מרוצה, ולקבל תמורה לכספו. עלי לציין שב3 ימים הגעתי לסניף ברמת גן 4 פעמים וכל פעם שהייתי שם הייתי בין 40 דקות לשעה.
כל הנזקים ברשימה. סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה