|
|
|
|
|
|
סירוב לתת אחריות על רכיב תקול - חדש שמעולם לא עבד |
נושא התלונה: |
שחר נמרוד |
שם/כינוי: |
יום שני 26 אוקטובר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
סניף ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
1. בתאריך 2/10 רכשתי כמה חלקי מחשב בסניף ראשל"צ של הרשת.
2. כעבור כמה ימים התחלתי להתקין את החלקים וספק המחשב התקלקל לאחר כ 6ש' עבודה! הספק הנ"ל הוחלף ללא בעיות בסניף ראשל"צ.
3. לאחר כשבועיים של אי יכולת להתקין את כרטיס לכידת התמונה שרכשתי, הבנתי שהכרטיס תקול ופניתי לסניף ראשל"צ ע"מ לממש את האחריות עליו. האחראי על המעבדה סירב לקבל את הכרטיס בתאנה שאני (הלקוח) הייתי צריך להדביק מס' סידורי על הכרטיס ובגלל שאין אז הוא לא מקבל את הכרטיס.
4. האחראי על המעבדה סירב לתת בכתב את הנימוק לכך שהוא דוחה אותי כלעומת שבאתי (עם רכיב תקול!).
5. איש בסניף ראשל"צ לא הזדהה כאחראי/מנהל.
6. ניתן לי פתק עם מספר טלפון (שכמובן כל הזמן תפוס) של בחור בשם לירן - שהוא כנראה איש שירות לקוחות של הרשת?
איך קורה שמתוך רכישה של 6 פריטים, 2 שונים מתגלים כ DOA (dead on arrival)?
מאיפה העוז לא לתת שירות ואחריות לפריט שנרכש זמן קצר לפני כן באותה החנות?
כיצד טוענת החנות שעלי, הלקוח, להדביק מס' סידורי עם זה לא נאמר לי בעת קבלת הסחורה וכלל לא סופק לי?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת הפריט התקול באחר, תקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|