פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העוסק מסרב לקבל חזרה מוצר שנקנה יום לפני בגלל פתיחת המוצר והסרת הניילון. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏20 ‏נובמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך השלום 5 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
ב19 בנובמבר אחרי הצהריים רכשתי מKSP תל אביב כונן של 1 טרה בייט.
היו שתי הצעות כונן רגיל בגובה של 430 שקלים וכונן טוב יותר לדברי המוכר - בגובה של 530 שקלים. בחרתי את הטוב ביותר והתברר שהוא אינו עונה על הצרכים שלי- לאיחסון חומר של מוזיקת קריוקי. הגעתי מיד למחרת ב20 בנובמבר בבוקר, אך נעניתי בשלילה. היה נסיון מצד המעבדה להפוך את הכונן עם הספרייה לכונן רגיל, דבר שלא צלח ובהמשך שוב התקשרתי למנהל לירן מחיפה ושוב נעניתי בשלילה.אני רוצה להדגיש שהכונן הוחזר תקין ושלם ונתקלתי ב"חומה בצורה" וכאמור, נשלחתי למעבדה שניסתה לעשות משהו ללא הצלחה. לדיבריהם ניתן למלא את הכונן ללא הגבלה גם אם קיימת שם חלוקה. אבל לא היה מצידם שום נסיון להוכיח שכן ניתן לאחסן ללא הגבלה קבצים של קריוקי בכונן שקניתי.
גם בזבוז זמן וגם חוסר יכולת לממש את מה אני רוצה סוג הנזק :
החלפת המוצר בכונן רגיל שאין בו חלוקה למדורים של תמונות, מוזיקה וכו' פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה