פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לוח אם תקול לא מתקנים או מחליפים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חדרה כתובת:
חדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי ב18.10.09 לוח אם Asus Rampage II Extreme
בערך בתאריך 4.3.10 (חורף) המחשב הפסיק לעבוד פתאום בגלל מכת ברק (חשמל)
לא פתחתי את המחשב מיד התקשרתי לקיי אס פי ואמרו שכנראה לוח אם.
לקחתי את כל המחשב (מורכב על ידיהם) ושמתי אותו בסניף לבדיקה. אחרי שבועיים אמרו שלא מחליפים את הלוח בגלל נזק פיזי. שאלתי מה הנזק, ענו שיש צ'יפ קטן (פחות מס"מ מרובע) שרוף שקשור לתהליך הספקת החשמל, והצבע של הצ'יפ שונה מרגיל לכן לא ניתן לתקן או להחליף, והציעו לקנות לוח חדש עם הנחה 5%. עברו שלושה חודשים ואין פתרון לעניין הזה. צריך להזכיר שקניתי לא רק את הלוח הזה (ב 1900ש"ח) בנוסף עוד חלקים ב6000ש"ח. שלחתי בקשות לASUS ישירות אבל אין מענה.
זמן, עלבון ויחס רע. סוג הנזק :
להחליף את הלוח פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה