פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר תקול באחריות לא מטופל, יחס מזלזל, עוגמת נפש ובזבוז זמן נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כרמיאל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה לגבי דיסק קשיח תקול שנרכש בKSP ועדיין תחת אחריות


בתאריך 29 לאפריל רכשתי דיסק קשיח מ KSP בכרמיאל. הדיסק עבד בסדר עד שיום אחד התקלקל ומערכת ההפעלה לא עלתה יותר (מסך כחול). בהיותי טכנאי מחשבים מוסמך, בדקתי את מחשבי האישי ואבחנתי כי הבעיה היא בדיסק הקשיח.
בתאריך ה6 ליולי הגעתי למעבדת KSP בסניף הקריות והשארתי את הדיסק לאבחון ותיקון. לאחר ימים בודדים התקשרו אלי מהמעבדה ואמרו שהריצו מספר בדיקות על הדיסק ושהוא נמצא תקין.
להפתעתי, לאחר שאספתי את הדיסק מהמעבדה וניסיתי להפעילו שוב במחשבי בבית גיליתי את אותה הבעיה בדיוק, הבעיה האמיתית לא אובחנה ולא טופלה.

בהיותי אדם עובד במשרה מלאה וסטודנט במשרה חלקית, מצאתי זמן רק ב13 לאוגוסט לחזור אל סניף KSP בכרמיאל.
שם הצגתי שוב את התקלה והתלוננתי על חוסר הטיפול במעבדה בסניף קריות הסברתי אילו בדיקות נערכו ובאילו סימפטומים אני נתקלתי בבית. נתקלתי ביחס מזלזל של המוכר בחנות שהיה מתנשא מאוד ודיבר בטון שמשדר "אני יודע הכל, יותר טוב ממך ואתה לא יודע כלום", בחיי לא נתקלתי ביחס כה מחפיר מאיש שירות.
הדיסק נשלח שוב למעבדה ושוב חזר אם אותן תוצאות - תקין
הטכנאי טען שביצע מספר בדיקות באמצעות תוכנה המסופקת על ידי יצרן הדיסק ובנוסף התקין מערכת הפעלה על הדיסק והכל עבד כראוי. הוא עוד אמר שהוא זוכר שעבדו על הדיסק כל הלילה ובדקו שוב ושוב. כששאלתי אם הותקן עליו מערכת הפעלה הוא ענה בחיוב בלי להתבלבל, ועוד האריך והסביר שאחרי שהתקין את מערכת ההפעלה מחק אותה כיוון שזהו עותק ברישיון שלא יכול להשאר על מחשבים שלא שייכים לחנות. הוא ממש התרברב בהיקף הבדיקות שערך.


חזרתי לביתי ושוב, הדיסק לא עבד. 2 דברים מאוד הכעיסו אותי בבדיקת הדיסק בביתי:
1) על הדיסק היה את אותו מידע בדיוק כששלחתי אותו לתיקון! מה שאומר שלא הותקנה עליו מערכת הפעלה כלל!!! שכן התקנת מערכת הפעלה דורשת אתחול הדיסק
2) הרצתי בעצמי בדיקה באמצעות התוכנה של היצרן, אותה תוכנה בה טען הטכנאי שהשתמש, ומיד בתחילת הבדיקה נתגלתה תקלה! מה שאומר שגם את הבדיקה הזו לא ביצע הטכנאי!

אתמול, ה13 בספטמבר חזרתי לסניף כרמיאל לדרוש את כספי חזרה או שאקבל דיסק חלופי. נתקלתי שוב באיש השירות עם היחס המזלזל שהפעם אפילו הרים עלי את קולו. נושאי הוויכוח היו:
1) כאשר אמרתי שהמידע נשאר על הדיסק וזה אומר שהטכנאי לא התקין מערכת הפעלה עליו הוא אמר ש"אולי הטכנאי התבלבל ומדובר בדיסק אחר" (למרות שכשאספתי את הדיסק הטכנאי זכר אותי ואת הדיסק הספציפי במפורש ודאג להתרברב שעבד עליו כל הלילה...)
2) כאשר אמרתי שבבדיקות שלי הדיסק נמצא לא תקין הוא השיב שהם כן מצאו שהוא תקין ושהבעיה היא במחשב שלי. הסברתי לו שוב שהמחשב שלי עבד מצויין כאשר החלק היחידי שהחלפתי היה הדיסק הקשיח התקול.
3) ברשותי צילומים מהבדיקות שערכתי בביתי, איש השירות סרב בכל תוקף לראות את הראיות שבידי על כך שהדיסק תקול ופשוט לא הסכים לערוך בדיקה בנוכחותי כדי להוכיח לי שהדיסק תקין. מה יש לו להסתיר? .

כאשר ביקשתי לדבר עם מנהל הסניף, ענה לי איש השירות (מיכאל שמו) שהוא מנהל הסניף, שוב בטון מזלזל. כמובן שמיציתי את כל האפשרויות שלי מול הסניף לאחר שזו התשובה הסופית שקיבלתי.

ברצוני לציין שכל נסיעה לסניף KSP, המתנה בתור, התקנת מערכת הפעלה מחדש (שנדרשה בכל פעם בה קיבלתי את הדיסק) ובדיקות המעבדה בביתי גזלו זמן רב ממני. היחס והטיפול היו מחפירים, אני תקוע עם מוצר תקול לאחר בזבוז זמן יקר וKSP פשוט מנפנפים אותי

אני דורש החזר כספי מלא על המוצר + פיצוי כספי על עגמת הנפש והזמן היקר שלי שבוזבז

מצב זה לא מקובל, אבקש את עזרתכם בנושא

בכבוד רב,
מיקי כהן
ת.ז.
כתובת: מגידו 7/1 כרמיאל
נייד: 0545533578
כל ה4: עוגמת נפש, עלבון, כספי ובזבוז זמן יקר שלי סוג הנזק :
אני דורש החזר כספי מלא על המוצר + פיצוי כספי על עגמת הנפש והזמן היקר שלי שבוזבז פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה