פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע ללא מענה וחצוף נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב פלטיו 1 א.ת מערב ראשון כתובת:
סניף ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
1 אתמול בתאריך ה- 27/10/2010 רכשתי מקלדת ועכבר perixxperiduo-601 במחיר של 135 ש"ח.
2 חברתי את המקלדת והעכבר למחשב והשארתי בטעינה.
3 הבוקר לאחר יותר מ- 12 שעות התחלתי לעבוד על המחשב, לאחר כ- 10 דקות פתאום לא היה קשר בין העכבר למקלדת, הינחתי את העכבר בטעינה מספר שניות ואז שוב יכולתי לעבוד וכך זה נמשך מספר פעמים עד שלפתע לא יוכלתי להמשיך ולהפעיל את העכבר גם לא את המקלדת.
4 התקשרתי לשרות לקוחות כ- 5 פעמים והשארתי הודעות , אבל אף אחד לא חזר אלי.
5 ניתקתי וחיברתי את המקלדת מספר פעמים וגם אז לא נוצר חיבור בין העכבר המקלדת והמסך.
6 בערב פירקתי את המקלדת והעכבר החדשים וחיברתי את המוצר הישן שערב קודם פירקתי.
7 נגשתי לסניף בראשל"צ וביקשתי להחזיר את המוצר ולקבל מוצר חליפי.
8 נציג המכירות ביקש כי אגש למעבדה שיבדקו את המוצר, לאחר הבדיקה הטכנאי אמר כי המוצר תקין , אולי הסוללות לא טובות אז תקני חדשות, ולהפתעתי הוא אמר אם המוצר נמצא במחסן שנה וחצי אז אני אמורה לקנות סוללות חדשות.
9 ניגשתי למנהל החנות וביקשתי להחזיר את המוצר ולקבל מוצר אחר, דגם אחר ואו לקבל החזר כספי ואפילו פחות 10% כמו שמצויין בתעודת האחריות, מנהל החנות סיר.
10 לנכון לעכשיו השארתי את המוצר החדש + האריזה המקורית במעבדה.
11 איני רוצה מוצר זה ואין לזמן מיותר להתעסק בהלוך ושוב בין המעבדה לביתי.
12 ניסתי להתקשר למנהל הראשי לירן וגם איתו לא נוצר כל קשר.
13 אודה מראש אם יוחזר לי כספי ואו ימכרו לי מקלדת ועכבר אחרים.


KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה