פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לפטופ חדש עושה בעיות DOA, איך לפעול מול החנות? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
דרך השלום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכולם

ביום חמישי שעבר רכשתי מחשב ניד מסוג DELL N4030 מרשת חנויות מחשבים מוכרת.

בימים הראשונים המחשב תפקד מצוין, לאחר מכן, בזמן העבודה ב WINDOWS היו קופצים לי מסכים כחולים, והמחשב היה נכבה.

יצרתי קשר עם התמיכה הטכנית של DELL וניסנו ביחד לשחזר מחדש את המערכת ללא הצלחה.
הטכנאי רצה שאתקין מחדש את Windows. אבל סירבתי מכיוון שבמהלך השבוע שהמחשב היה אצלי התקנתי תוכנות חד פעמיות בתשלום . והעדפתי לנסות לשחזר. ושהשחזור לא באחריותם, אלא באחריותי, ושעלי להזמין טכנאי פרטי שיעשה את העבודה, הזמנתי טכנאי, הטכנאי טען שאין אפשרות לשחזר את התכנה ה"ישנה" מפני שחייבים להתקין WINDOWS מחדש,
ולא נשמר IMG מהמצב בו התכנה עבדה במצב תקין.

לאחר מספר שעות ניגשתי לחנות שרכשתי ממנה את המחשב, הטכנאי במעבדה התעקש שחובה לפרמט את המחשב ולהתקין מחדש הכל ושזו האופציה היחידה שיש לו, הבנתי את המצב, שאין אפשרות לשחזר את המחשב, והצעד הבא הוא להתקין מחדש ואז לבדוק את תקינות המחשב, ובמידה וחלק כלשהוא לא תקין, יחליפו אותו בחדש.(ככה לפחות הבנתי מהם). שלחו אותי הביתה ואמרו לי שיצרו איתי קשר ביום ראשון,

היום בבוקר התקשרו אלי מחנות המחשבים וקראו לי להגיע עם המחשב ע"מ להחליפו, מילה במילה !!!
הגעתי לחנות והמחסנאי אמר שצריך להשאיר את המחשב ושהמעבדה צריכה לבדוק את המחשב (כמו שהוזכר באופציה א'), המחסנאי דרש ממני בהתנשאות ובוויכוחים לדעת מה התקלה המדויקת במחשב מפני שללא תיאור מדויק אין אפשרות להכניס את המחשב למעבדה!
למרות שהסברתי לו מספר פעמים שקופצים לי חלונות כחולים!!! (DUMPING PHYSICAL MEMORY) או משהו כזה

המחסנאי טען שהחלפה לא באה בחשבון עד שלא יודאו כי המחשב לא תקין, , התעקשתי שיתקנו את המחשב במיידי ויודאו ב 100 אחוז את תקינותו ותותקן בו החומרה שקיימת במחשב חדש \ או שיביאו לי מחשב חדש במקום. כי הגעתי מפני שקראו לי לבוא להחליף את המחשב ! ולא להכניס אותו לתיקון במעבדה,
המחסנאי הסכים.

לא הגיוני שמחשב בן 5 ימים יתחיל לרוץ בין מעבדות, ברגע שקראו לי לחנות לבוא לקבל מחשב חדש!

לבסוף הטכנאי אמר שיעשה כמיטב יכולתו להחזיר לי תשובה בנוגע למחשב תוך 24 שעות.

יש לציין שרוב ה"שיחה" שלי עם המחסנאי AKA מנהל מחסן המתנשא נעשתה בצעקות עד שהסכים להבין שהמחשב מקפיץ מסכים כחולים.

היום בבוקר שני 31. התקשרתי למעבדה בתל אביב ע"מ לקבל את מספר ה SERVICE TAG של המחשב בכדי שאוכל להסביר את המקרה לDELL ארה"ב.
והטכנאי הוסיף כי המחשב נבדק ונמצא תקין אבל אין באפשרותו להתקין מחדש את המערכת למצב של "מחשב חדש", ושאת פעולה זו אצתרך לעשות רק במעבדת DELL. ושעלי לגשת לשם,


מה דעתכם?

נכון לעכשיו אני שולח מייל ל DELL ארה"ב בתקוה ששם לא יתנשאו\יריבו איתי,
המחשב לא תקין סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה