פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצר פגום ואי רצון להחליפו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אלי כהן 21 כתובת:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.06.2011 קניתי מחשב נייד חדש, בחנות KSP באשקלון.
כבר בימים הראשונים של השימוש במחשב שמעתי רעשים, "קליקים", עדינים מאזור הדיסק הקשיח שהתגברו עם העמסת המחשב בתוכנות, עד כדי שקפא המחשב ולא ניתן היה להמשיך לעבוד.
מניסיוני, הקליקים מעידים על דיסק לא תקין, שיכול לקרוס בכל רגע ואיתו כל המידע האישי שלי שיהיה בו.
כבר בתאריך 19.06.2011 הבאתי את המחשב לחנות בבקשה להחליפו כמחשב פגום.
טכנאי החנות ששמע את ה"הקליקים" הנ"ל, פנה להנהלת החנות שלא הסכימה להחליף את המחשב וביקשה מהטכנאי להתקין את מערכת ההפעלה מחדש. פעולה זו העלימה את הקליקים.
כעבור יומיים, עם העמסת המחשב בתוכנות, ה"קליקים" חזרו.
מסתבר שפעולת ההתקנה של מערכת ההפעלה מחדש העלימה את ה"קליקים" זמנית ומעידה על חוסר מקצועיות של הנהלת החנות.
נתקלתי בחוסר רצון להחליף את המחשב הפגום שקניתי למחשב חדש ובאינספור נימוקים ותירוצים שנשפכו עלי כדי להצדיק את זה, כגון: אין לנו מעבדה לתיקון מחשבים ניידים.
נאלצתי למסור את המחשב הפגום שקניתי לתיקון במעבדה ושם הוחלף הדיסק הקשיח במחשב, לדיסק חדש.
חשוב לי לציין שפנייתי לשרות לקוחות השאירה בי חותם קשה מאוד בגלל התחושה הקשה שלאחר הקנייה נפתרו ממני ולא רצו לשמוע או לעזור לי בכלל, השאירו אותי לבד עם מחשב תקול שהם מכרו לי וזאת גם לאחר ששמעו את הקליקים וראו שהמחשב קפא מול עיניהם ובגלל יחס משפיל שקיבלתי מבחור בשם לירן שלא רצה לשמוע מילה ממה שאמרתי, דבק בגרסתו שהמחשב תקין, ואפילו אמר : "שאני מטריד אותו, ולא נותן לו לעבוד עם לקוחות מרוצים רבים אחרים".
נכון להיום, כעבור חודשיים מיום הקנייה, כשקיבלתי את המחשב לאחר התיקון, אני יוצא עם תחושה קשה שרימו אותי, ניצלו אותי, זרקו אותי , ואף דיברו איתי בצורה משפילה ומתנשאת והכל בגלל התעסקות עם חנות KSP. כמו כן גזלו ממני חודשיים אפשרות לעבוד על המחשב וחודשיים של אחריות על המחשב מתוך 12 חודשי האחריות. אני נשארתי עם תחושה שקניתי מחשב יד שניה וזאת בנוסף לבזבוז זמן עבודה יקר, אינספור טלפונים, ותחושת חוסר אונים מול רשת שלמה שסיפקה לי מוצר תקול בתמורה למיטב כספי.
אם ישאלו אותי היום, האם ללכת ל- KSP או למקום אחר, אמליץ חד משמעית וללא היסוס, לא לקנות דבר ב- KSP .
ברצוני לשבח את היבואן ויזואל די.ג'י. בע"מ שפניתי גם אליו, אמנם מאוחר ( המחשב כבר היה בתיקון), אך לאחר שהסברתי לגברת אלונה את המצב בו נקלעתי בגלל KSP, השיגה לי אישור מיוחד להחזיר את המחשב לחנות כאילו קניתי והתחרטתי, על פי הנהלים הכתובים בחוק. ועל זה מגיע לה תודה.

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה