|
|
|
|
|
|
אין מענה מהסניף< |
נושא התלונה: |
יום רביעי 14 ספטמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה פולג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הזמנו 2 מחשבים לפני יומיים בסניף נתניה. מנסים להתקשר לדעת אם הם מוכנים למסירה, אבל למרות שכבר צהריים, הטלפון בסניף עונה ש"שעות הפעילות הן בין 10 ל7 בערב. תודה".
אין באתר החברה טלפון עם מענה אנושי, הנהלה או מישהו שיכול לעזור ליצור קשר עם הסניף. גם אין מייל לתלונות או צ'אט עם נציג שרות ארצי. פשוט אין דרך ליצור קשר עם אף אחד חוץ מליסוע לסניף.
|
מענה בסניף בשעות הפעילות ומענה מההנהלה במקרה שאין תשובה בסניף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|