פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות או שקר? < נושא התלונה:
דיקרמן גלינה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
דרך עכו 48 קריית ביאליק כתובת:
קריות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודשיים קניתי רמקולים מסוג MicroLab M200 , הרמקולים היו לכבוד היום הולדת של בני.
כעבור חודשיים בערך , רמקול אחד הפסיק לעבוד (לא שמעו דרך הרמקול)
היום אחרי עבודה לקחתי את הרמקולים לKSP כי אמור להיות אחריות .
בKSP הבחור מהמעבדה אמר שנקרע כבל לכן המוצר לא מתאים להחלפה .
הוא המליץ לי לזרוק אותם.
מרוב עצבים , זה מה שעשיתי למרות שהמחיר ששלימתי עבורם לא היה מחיר קטן(יומיים של העבודה הקשה שלי ) .
כשחזרתי הביתה , בני התאכזב ומאוד בכה כי הוא ציפה לרמקולים חדשים או לפחות לדעת שהם בתיקון .
אני מאוכזבת ומועצבנת מהשירות ומהדרך של הקבלה של המוצר בסניף קריות . אני יותר לא אקנה יותר בKSP בסניף קריות, ובגלל שאני עובדת בעבודה ציבורית.. אני אעשה להם שם רע ולא אמליץ לקנות בKSP כמו שהמלצתי בעבר.
תודה .
לקבל מוצר באיכות יותר טובה עם אחריות שבאמת תיהיה אחריות, והתצנלות של הצוות על ההתנהגות הביזיונית שחוויתי היום. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה