|
|
|
|
|
|
חוויית קנייה גרועה מksp |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
כתובת: |
א.ת החדש |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מהם שלשום זיכרון למחשב מהסניף שלהם בנתניה בידיעה שיש לי עליו אחריות לכל החיים. כשהרכבתי את הזיכרון התגלה לי שהוא לא תקין. כשבאתי למעבדה שלהם בשביל להחליף אותו (הרי אפילו לא עברו 24 שעות) הם טענו שמדובר בנזק פיזי על סמך שריטה בגודל חצי מילימטר על כרטיס הזיכרון שיכול מאוד להיות שהיתה כבר קיימת לפני הקנייה.
משיחה עם השירות לקוחות שלהם הוצע לי לקנות את אותו זיכרון עוד פעם במחיר עלות (101 שקלים) במקום ב130 ש"ח.
פניתי אליהם גם בפייסבוק שם הוצע לי לקנות מוצר אחר במחיר מוזל אך בשלב מסוים פשוט התעלמו ממני. העיקר מוכרים מוצר עם אחריות לכל החיים. בפועל האחריות לא תפסה אפילו יום אחד. הם קבוע שמדובר בנזק ומבחינתם אין להם שום אחריות על הדבר, הכל נופל על הלקוח. אני אלמד לא לקנות מהם מוצרים שמעורבים בחשמל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|