פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קיבלתי מחשב שונה מימה שרציתי והם לא מעונינים להחליף רמאות והונאה. נושא התלונה:
כהן נדב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏07 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום. אתמול רכשתי מחשב שביקשתי שבמחשב שלי יהיה מאיץ גרפי ולהפתעתי שהגעתי הביתה פתחתי את המחשב וגיליתי שאין מאיץ גרפי ויש כרטיס מסך מובנה שזה רמה נמוכה מאוד ואני ביקשתי עשרות פעמים מהמוכר שיהיה את המאיץ . הגעתי הביתה פתחתי את המחשב שהדלקתי וראיתי את הנתונים ביקשתי מייד להחליף ונענתי בכך שהמחשב שומש ואין אפשר להחליף פשוט רימו אותי זרקתי 3500 שקל לפח כי השימוש העיקרי שלי זה עם המאיץ גרפי אני כרגע חסר אונים מתוסקל ומרגיש שרימו אותי בצורה חסרת רחמים אני נעלץ להיות עם מחשב שאין לי צורך בו כי הוא לא עונה לדרישות שלי בחברה הם אומרים שמה שסיכמתי עם המוכר זה מה שקיבלתי והמוכר אומר לשרות לקחות שהוא טעה ועדיין הם לא מעוניינים להחליף אני לא רוצה לטבוע את המוכר המסכן כאב לי הלב ופשוט לקחתי על עצמי את הנפילה הזו של 3500 שקל אני לעולם כל חיי לא יקנה בחנות הזו . השאלה עם אפשר לטבוע את הרשת ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר המוצר או החלפה, טביעה של החברה. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה