פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אייפוד טאצ' באחריות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
נכתב מכתב תלונה עבור KSP מחשבים ובגלל שלא ניתן להשיג כתובת/פקס בטוח לשליחת המכתב ולוודא שהתקבל להלן המכתב המפרט את כל הפרטים:
בתאריך 25.5.2011 רכשתי בחברה מכשיר אייפוד טאצ' 8G בסניף ק.ביאליק במחיר 1000 ₪ . לאחר מס' חודשים כפתור ה -HOME התחיל לעשות בעיות ולעבוד לסירוגין. התקשרתי מיד לחברה הסברתי את התקלה ונאמר לי להגיע לחברה עם המכשיר, אך מכיוון שלילד היה קשה לעזוב את המכשיר הזמן קצת התארך. בתאריך 6.3.2012 ניגש בעלי לסניף בקרית חיים שם בדק הנציג שלכם את המכשיר מכול כיווניו והודיע לבעלי שיש חלק שבור בתוך פס ההטענה. בעלי מבלי להסתכל על מה מדובר שאל אם זה קשור לבעיה במכשיר והנציג ענה שזה לא קשור אבל הוא חייב לציין כל בעיה שיש במכשיר, בעלי הסכים וחתם מבלי לדעת ולקרוא על מה, והמכשיר נשאר בחברה בלי כיסוי כבקשת הנציג.
כעבור שבוע ימים בערך התקשר נציג מטעם החברה לבעלי בטענה שלא ניתן להחליף את המכשיר בגלל נזק פיזי ועלינו להגיע לקחת את המכשיר מהסניף .
מיד התקשרתי לחברה וביקשתי לדבר עם מנהל בנושא ונאמר לי שיחזרו אליי , כשלא חזרו לאחר מס' שעות חייגתי שוב והועברתי לבחור בשם לירן שלא היה שרותי ואף ציני בהתייחסותו: לא רצה למסור את שם משפחתו ואת תפקידו בחברה, לבסוף טען שהוא מנהל שרות הלקוחות ולא ניתן להחליף את המכשיר בגלל נזק פיזי ושאנו חתומים על כך. הסברתי ללירן שאין לי מושג על איזה נזק פיזי מדובר, המכשיר לא קיבל מכה ואין לו שום בעיה מלבד כפתור ה HOME שכבר מזמן החל לעבוד לסירוגין ושאני לא אהיה מוכנה לעבור על כך בשתיקה. רק לאחר שציינתי בפניו כי אפנה לגורמים נוספים שיטפלו בשירות שקיבלתי מכם, קיבלתי לאחר כשעה שיחת טלפון מלירן שלהפתעתי כבר דיבר יותר יפה וטען כי יש גם מכה מחוץ לאייפוד וגם מכה בפס ההטענה ושהחברה למרות זאת מוכנה "לבוא לקראתי" ולשלוח את האייפוד לבדיקה אצל היבואן, ואם זה יאשר החלפה אז אני אקבל חדש. הסכמתי עם הצעתו אך פתאום נאמר לי בנוסף שיהיה עליי להמתין עד שלושה חודשי המתנה לתשובה.
הסברתי לו שאין ביכולתי לעשות דבר כזה לילד ואני מוכנה לחכות עוד שבוע/ שבועיים בנוסף לשבוע שחיכינו או לקבל מכשיר חלופי לזמן הבדיקה אך הוא מצידו אמר שזהו הפתרון היחיד ואם אני מעוניינת אוכל לרכוש מוצר חדש דרכם (בהנחה של 100 ₪) ובמידה ואקבל אישור החלפה יוחזר לי כספי. במידה ולא אקבל אישור איאלץ כמובן להישאר עם שני מכשירים.
ביקשתי מלירן שאני רוצה אישית לראות על איזה נזק מדובר, בעלי ניגש ואסף את המכשיר שם ניסו שוב להחתים אותו אך הוא לא חתם על שום מסמך נוסף מלבד לרשום שקיבל את המכשיר ללא טיפול בבעיה.
המכשיר חזר עם מכה קטנה שלא הייתה קודם למרות שהוא נבדק ע"י הנציג ונרשמו טענותיו על הפגיעות שיש במכשיר, עד כה אינני רואה שום נזק פיזי שיש בפס ההטענה והמכשיר נטען מצוין גם היום ואני בטוחה שהכפתור לא ניזק כתוצאה מבעיה פיזית בעוד שבעיה כזו מוכרת וידועה בקרב מכשירי אפל למינהם.
התקשרתי שוב ללירן וציינתי בפניו את העובדות:
המכשיר הגיע עם מכה שלא הייתה קודם ולא נרשמה בדף הבדיקה במסירת המכשיר.
אינני רואה שום בעיה או נזק פיזי בפס ההטענה בעוד האייפוד נטען כרגיל.
אני מעוניינת בהחלפת המכשיר לחדש כנהוג באחריות החברה.
לירן מצידו שוב חזר כי אלה העובדות ואין דבר נוסף שניתן לעשות מלבד ההצעה שניתנה לי – עם המתנה של 3 חודשים. ביקשתי לדבר עם מנהל מעליו או לנסות לבקש מ"היבואן" שהוא שולח אליו את המכשיר לקצר את זמן ההמתנה אך הוא ענה שאין ביכולתי לדבר עם אף אחד מלבדו וזו תשובה הסופית.
אבקש את תשובתכם וטיפולכם המהיר בהתאם וביצוע החלפת האייפוד למכשיר חדש לפי נהלי האחריות .
במידה ולא תתקבל תשובה חיובית מצידכם תוך 14 יום אאלץ לפנות לתביעה משפטית שתגרור אחריה גם פיצוי כספי על כל עוגמת הנפש ובזבוז הזמן.
החלפת המכשיר בחדש פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה