פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: תלונה על אין מתן שירות נאות וסירוב החלפת מוצר שנרכש, במסגרת אחריות יצרן לפי הנדרש כחוק. נושא התלונה:
גולדברג עמית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב:

להלן פרטי המקרה:
בתאריך 15.6.12 רכשתי בחנות קי אס פי בראשון לציון לוח אם למחשב מתוצרת אסוס בסכום כולל של 800 שקלים חדשים (חשבונית מספר:169784)
את הלוח קבלתי מידי המחסנאי ישירות באריזת קרטון פתוחה ללא סגירה הרמטית של הלוח בשקית אטומה כפי שאמור להגיע מהייצרן.
בעת קבלת הלוח לידי במעמד המסירה הודעתי למחסנאי שאני רואה סימניים של שימוש בלוח שמעידים שהלוח לא חדש ושנעשה בו שימוש.
המחסנאי שם לב לסמניים ואמר לי שאין לי מה לדאוג וזה לוח חדש ושבמידת הצורך בכל בעייה או תקלה אקבל שירות מיידי במקום של החלפה או זיכויי.
שאלתי את המחסנאי - אם קיים לוח אחר במלאי שאפשר לקחת במקום הלוח הנ"ל,תגובת המחסנאי הייתה- שזוהי היחידה האחרונה במלאי.
לאחר מסירת הלוח לידי ,החתים אותי המחסנאי על טופס קבלת המוצר והסביר לי שזהו נוהל רגיל שמבצעים בעת קבלת מוצר מהחברה .
לאחר הגעתי עם המוצר לבייתי והזמנת טכנאי פי סי להרכבת הלוח –קבע הטכנאי שהלוח לא תקין.
חזרתי לחנות בתאריך 17.6.12 בשעת הפתיחה 10:00 ובקשתי לקבל החלפת מוצר או זיכוי במידת הצורך שכן המוצר פגום.
הטכנאי בשם זאב קיבל לידיו את הלוח ושלף זכוכית מגדלת וביצע בדיקה ויזואלית על הלוח וקבע שיש שריטות על הלוח ושזהו נזק פיזי שבוצע על ידי והוא מסרב לבצע החלפה.
הסברתי לזאב שכך קבלתי את הלוח ושהוא בעצמו נזקק לזכוכית מגדלת על מנת לאבחן את השריטות ושנגרמה לי עוגמת נפש על לא עוול בכפי , ואני מרגיש חסר אונים מול הסיטואצייה.
זאב התעקש לא להחליף את הלוח והפנה אותי לשירות לקוחות לבחור בשם לירן שהסביר לי שהאשמה היא עלי שכן המוצר חזר אל קיי אס פי עם שריטות(נזק פיזי לטענתו) וזה מבטל אחריות,
ושבעצם חתימתי על הטופס בעת קבלת המוצר,אשרתי את תקינותו של המוצר והאחריות היא עלי.

מאחר ואתם דבקים בסרובכם לבצע את הנדרש כחוק- החלפת המוצר במוצר תקין או זיכוי עד 14 יום.
הנני פונה לגורמים של המועצה לצרכנות, כמובן"מר צרכנות" גדעון רייכר, ועוד גורמים, בטיפול ועזרה בסוגיה הזו, מול חברתיכם.
אם כל זה לא יספיק, הריני רואה את אצמי פונה לערכאות משפטיות , כדי להוכיח את צדקתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הלוח בחדש או החזר כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה