פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מזלזל ומעליב נושא התלונה:
לוי מתן שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות כתובת:
תלפיות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר פעמיים נכוותי מהשרות המזלזל והלא מקצועי בKSP סניף תלפיות, הפעם אני מבטיח שלא אדרוך שם יותר.
אני לקוח שרוכש המון דרכם והמחשב שלי הוא מחשב מאוד חזק ומתקדם שבכל שנה אני משפר אותו עם מספר מוצרים חדישים.
בפעם הקודמת הייתה לי תקלה במחשב ועוד הייתה לי אחריות על המחשב כולו, כששמתי את המחשב העובד פתח את המחשב בפניי ובדק את התקלה, ואמר לי שזה ייקח קצת זמן, באותה תקופה ניהלתי סניף בית קפה ואמרתי לו שאין בעיה אני בקושי מוצא זמן להדליק אותו.
עברו שבועיים עד שכבר הבנתי שהם הגזימו ולא התקשרו.
יצרתי איתם קשר ונאמר לי שניסו להשיג אותי (אני תמיד זמין אך ייתכן, אי אפשר לדעת) באותה שיחה הודיעו לי כי יש תקלה בלוח אם והם שולחים אותו למעבדה הראשית כי זה באחריות (חשוב לציין כי הלוח בזמנו עלה לי בסביבות ה 2500 שקלים, משמע הלוח יקר מאוד) לאחר שבוע ששוב לא התקשרו יצרתי איתם קשר והטכנאי אמר לי "אהה שוב לא תפסנו אותך, הלוח תקול והחברה אומרת שיש בו נזק פיזי" (ז"א שמישהו פגם את הלוח) אז אמרתי לטכנאי, רגע רגע.. יש לי מדבקות על המחשב שמוכיחות שלא פתחתי ולא לרגע את המחשב, ז"א שאם ויש תקלה פיזית היא או מהמעבדה שלכם או מהמעבדה הראשית, מאצלי בבית אין מצב שזה קרה.
הטכנאי כמובן התחיל לגמגם ולבסוף אמר לי שייצרו איתי קשר, הוא יבדוק את זה.
ושוב ! לא חוזרים ולא מתקשרים, הפעם כבר נרגזתי נורא והתקשרתי למוקד הארצי וניסיתי לדבר עם מישהו שם אך ללא הצלחה כלל, ענה לי אחד שאמר שהתקלה בלתי ניתנת לתיקון והוא ישמח לזכות אותי על כרטיס קול פשוט וחדש (התקלה הייתה שלא היה סאונד כלל מהמחשב)
ולמרות שהתווכחתי איתו שאם הלוח אם שלי תקול למה שלא יתקנו לי אותו לא יצא מזה כלום חוץ מ 1500 שקלים ששילמתי על לוח אם חדש, אחרי שהתייאשתי ולא היה למי לפנות.
וביום ראשון הזה כבר היה מוגזם ביותר, ולמזלי מצאתי אתכם שאולי באמת מכתבי יגיע להנהלת הרשת.
שוב ניגשתי לסניף תלפיות (חשוב לי לציין שבעבר המקום היה המקום האהוב עליי ברכישת מוצרים למחשבים והמלצתי למעל 15 חברים שרכשו אצלהם)
המחשב לא נדלק לי, כנראה ספק הכח הלך, שהגעתי חיכיתי 25 דקות עד שהעובד מעבדה שמקבל לקוחות הפסיק להשתעשע שם עם חבריו והערתי לו שאני ממתין, סיפרתי לו על התקלה והוא אמר אוקיי נכניס את המחשב לתיקון זה ייקח יומיים, עוד נקודה חשוב לציין כעת אני בעל עסק אינטרנטי ומחשבי הוא עבודתי, אז יומיים זה פשוט המון ! ישר התחלתי להלחץ "איך אעבור את היומיים האלו עם העסק ?"
למזלי חבר שלי הלווה לי את המחשב הנייד שלו ליומיים אלו, כל תהליך הכנסת המחשב לתיקון לקח בערך 40 דקות, העובד שם כנראה חדש ולא מבין והסתבך לא מעט אך שתקתי, העיקר שיתקנו לי אותו (הכנסתי את המחשב ביום ראשון ישר כשפתחו את הסניף) באמצע התהליך הגיע עובד נוסף, קצת יותר ותיק והעובד החדש ביקש ממנו שיעזור לו ותשובתו הייתה, וזה לא משנה שהוא היה ליד כ 5 ממתינים בתור לחוצים "עזוב אותי בשקט עכשיו, תסתדר לבד נו, עכשיו רק הגעתי"
ושוב, אני שתקתי, ואז הנציג אומר לי שעליי לשלם 150 שקלים, על מה שאלתי, "בגלל שמחשבך לא באחריות כבר זה עולה 150 שקל.
שילמתי ושתקתי, אמרתי אוקיי, ימצאו את התקלה, יפתרו אותה, בסדר, 150 שקלים זה סביר לתיקון.
לאחר יומיים יצרתי קשר עם הסניף מכיוון ששוב לא יצרו איתי קשר כלל, ושוב אמרו לי שלא עניתי (זה כבר העלה חשד שסתם אומרים זאת) ושהספק כח תקול, הרי ידעתי זאת מלכתחילה, שאלתי מה אפשר לעשות והמליצו לי על מספר ספקים, בחרתי ספק אחד שעולה 290 שקלים (חשוב ספק כח טוב מכיוון שהמחשב שלי חזק מאוד ויש צורך בהגנה זו, הטכנאי אמר שאין בעיה והוא ירכיב כעת את המוצר ועד סוף היום המחשב יהיה מוכן ויתקשרו אליי, ושוב לא התקשרו כל היום ובשעה 17:00 כבר (שזה סוף יום נוסף כבר) של יום שלישי התקשרתי ואמרו לי שכבר מסיימים ושיתקשרו אליי, לבסוף הפסיקו לענות בסניף כבר והחלטתי לגשת לשם אך כבר איחרתי את המועד והיה סגור, אמרתי לעצמי "טוב, לא נורא, אמרו שיהיה מוכן אז מחר על הבוקר ניגש, לפני שניגשתי הבוקר החלטתי להתקשר לפני ובסניף לא ענו, רק מוקד ארצי, שענה לי הנציג התחיל לתקוף אותי "מה אתה רוצה ?? ניסו להשיג אותך לפני יומיים להגיד לך שהספק תקול" אז הסברתי לו שכבר נעשו דברים מעבר ושהמחשב שלי אמור להיות מתוקן כבר עם ספק חדש, לאחר בדיקה שלו הוא אמר "הלחצתי אותם שם, עד סוף היום ומקסימום עד מחר הוא יהיה מתוקן, בקיצור רק היום ב 19:00 המחשב היה מוכן, ואת סכום התיקון לא קיזזו מעלות המוצר (משמע תיקון ספק כח עלה לי שבוע בלי מחשב ו 450 שקלים והכי חשוב, המון המון המון עצבים מיותרים)
אני את רגלי לא אכניס לשם יותר, לא חסרות מעבדות, ולא חסרות חנויות לקניית מוצרים, היום הריב בשוק הוא על השרות, ננסה מקומות אחרים
עוגמת נפש סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה