פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת מוצר תקול יומיים אחרי הרכישה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 25.9.12 ערב יום כיפור רכשתי במזומן מ KSP קרית עקרון קונסולת משחק XBOX של מיקוסופט ישנו דיסק משחק adventaure .
עם הניסיון להפעיל את הדיסק קיבלנו הודעה שהדיסק בלתי קריא ויש לפנות לספק.
ב 27.9.12 שוחחתי עם שירות הלקוחות והם ייעצו לי ללכל לאחת החנויות .
ניגשנו לחנות בראשון לציון ושם הם דיברו הם שירות הלקוחות שמסרו שהם יחזרו אלינו טלפונית .
מכיוון שלא יזו פניתי אליהם ןשוחחתי עם נציג בשם שמיל - הנציג ניסה לעזור ורז חזר אלי שאין ביכולתם לתת לי דיסק זה כי אין להם אך יתן לי דיסק בהנחה .
הפיצוי בגין הדיסק הינו הנחה של 80 ש"ח על דיסק חלופי - עלות הדיסק 330 ש"ח ועלי לשלם עבורו רק 250 ש"ח . - לא קיבלתי את הצעתם והשיחה הסתיימה ואני ציפיתי לטלפון חוזר עם פתרון - כמובן שזה לא קרה.
ביום א' שוב התקשרתי וביקשתי לדבר עם מנהל השירות ( שכנראה מאד עסוק )
כמובן שלא קיבלתי צלצול חוזר
הבהרתי לנציג שאיני מבקשת מ KSP שום דבר מעבר למגיע לי דיסק של המשחק שהיה בקופסא .
עדין אני ממתינה לצלצול מהם
.
חבל מאד שהספק הזה אינו מחייב לשירות בסיסי

בברכה
שועל סיגלית
050-3656930
כספי סוג הנזק :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה