|
|
|
|
|
|
אי החלפת מוצר תקול יומיים אחרי הרכישה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריך 25.9.12 ערב יום כיפור רכשתי במזומן מ KSP קרית עקרון קונסולת משחק XBOX של מיקוסופט ישנו דיסק משחק adventaure .
עם הניסיון להפעיל את הדיסק קיבלנו הודעה שהדיסק בלתי קריא ויש לפנות לספק.
ב 27.9.12 שוחחתי עם שירות הלקוחות והם ייעצו לי ללכל לאחת החנויות .
ניגשנו לחנות בראשון לציון ושם הם דיברו הם שירות הלקוחות שמסרו שהם יחזרו אלינו טלפונית .
מכיוון שלא יזו פניתי אליהם ןשוחחתי עם נציג בשם שמיל - הנציג ניסה לעזור ורז חזר אלי שאין ביכולתם לתת לי דיסק זה כי אין להם אך יתן לי דיסק בהנחה .
הפיצוי בגין הדיסק הינו הנחה של 80 ש"ח על דיסק חלופי - עלות הדיסק 330 ש"ח ועלי לשלם עבורו רק 250 ש"ח . - לא קיבלתי את הצעתם והשיחה הסתיימה ואני ציפיתי לטלפון חוזר עם פתרון - כמובן שזה לא קרה.
ביום א' שוב התקשרתי וביקשתי לדבר עם מנהל השירות ( שכנראה מאד עסוק )
כמובן שלא קיבלתי צלצול חוזר
הבהרתי לנציג שאיני מבקשת מ KSP שום דבר מעבר למגיע לי דיסק של המשחק שהיה בקופסא .
עדין אני ממתינה לצלצול מהם
.
חבל מאד שהספק הזה אינו מחייב לשירות בסיסי
בברכה
שועל סיגלית
050-3656930
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|