פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סרוב לקבל מוצר חזרה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
ברצוני להתלונן על השרות שקיבלתי בסניף פתח תקווה ובמענה הטלפוני של שרות הלקוחות של KSP.
בתאריך 12/11/12 רכשתי בסניף בילו סט מקלדת ועכבר אלחוטי.
הגעתי הביתה, פתחתי את האריזה, הקלדתי כמה משפטים על המקלדת וראיתי כי אינה נוחה לעבודה.
החזרתי את המקלדת חזרה לאריזה המקורית.
בתאריך 23/11/12 הגעתי לסניף פתח תקווה וציינתי בפני הנציג כי ברצוני להחזיר את המוצר, כשהוא ארוז באריזה המקורית ומלווה בחשבונית הרכישה.
הנציג שאל אותי לסיבת ההחזרה וכשהסברתי השיב לי כי חיבור המקלדת למחשב מהווה שימוש בה ולכן סירב לקבל את המוצר חזרה.
הופתעתי ושאלתי את המוכר, האם אם הייתי מקליד על המקלדת את אותם המשפטים, כאשר היא מונחת על השולחן מבלי שהחיישן האלחוטי מחובר לשקע ה USB במחשב, היה הדבר נחשב לשימוש ?
תשובתו הייתה "לא זה לא היה נחשב לשימוש והיית יכול להחזיר את המוצר, אבל אתה אמרת שחיברת ויש לי כאן עדים שאמרת."
תשובה כל כך לא הגיונית ועוד מלווה באמירה, המרמזת כי הלקוח עומד לשקר, כשכל כוונתי הייתה להראות עד כמה לא הגיוני הטיעון לשימוש במוצר, הייתה פוגעת ומעליבה.
אמרתי לנציג כי בכוונתי לפנות בתלונה על התשובה ועל היחס לשרות לקוחות ועזבתי את הסניף.
התקשרתי לשרות לקוחות, נעניתי ע"י בחור אדיב בשם יניב, שאמר כי יבדוק את תלונתי ויחזור אלי.
יניב חזר אלי כעבור כמה דקות והודיע לי , כי בדק ואין החברה מוכנה לקבל את המוצר חזרה.
התנהגות כזו אינה מקובלת עלי כצרכן וכלקוח. בבירור ניתן לראות כי במקרה הזה לא נעשה שימוש במוצר ואין מניעה לקבלו חזרה למלאי החברה. יש להוסיף כי לא ביקשתי לקבל החזר כספי, אלא לשדרג למוצר יקר יותר, בתקווה שיתברר כיותר מתאים.
בנוסף, היחס של הנציג בחנות היה רחוק ממה שאפשר לכנות שירותי.
כפי שהודעתי לנציג שרות הלקוחות, לאחר קבלת יחס שכזה בסניף ובמענה הטלפוני, אין בכוונתי לרכוש
מוצרים נוספים ברשת KSP. בכוונתי לפרט את פרטי המקרה גם בפני חבריי, בהיותנו אנשים שמרכיבים את מחשבינו ואת מחשבי קרובינו/שכנינו/חברינו וקונים לא מעט רכיבים ברשת KSP.


כספי סוג הנזק :
קבלת מוצר חזרה והחזר כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה