|
|
|
|
|
|
מסך תקול - אי מימוש האחריות מצד דל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מסך Dell U2311H מסניף KSP בחולון. מס' חשבונית 77773.
חשוב לציין כי זהו לא מסך פשוט אלא איכותי יותר מרוב המסכים בשוק ומחירו בהתאם. המסך "מגיע" עם 3 שנות אחריות בבית הצרכן. המילה מגיע עם מרכאות כי זה רק כביכול. אסביר:
לפני כחצי שנה המסך הפסיק לפעול והוחלף ע"י חברת דל. המסך שקיבלתי הינו refubrished עם rev. (גירסא) שונה מהמסך שרכשתי במקור. ויתרתי והדבר לא הפריע לי מספיק כדי שאתעקש היחליפו לי את המסך.
לפני כ3 חודשים המסך שהוחלף החל גם הוא לעשות בעיות. הופיעו שורות פסים אדומים בקצה הימני של המסך.
מרכז השירות של דל נמצא ביוון. מתחילת חודש ספטמבר אני מנסה להגיע לנציג שלהם פשוט ללא הצלחה. מספר פעמים התייאשתי מההמתנה ומספר פעמים הגעתי לנציגה שאיננה מטפלת בבעיות רק רושמת טלפונים ע"מ לחזור אליהם ומיותר לציין כי אף אחד לא חזר אליי.
לבסוף הצלחתי לתפוס נציג ב19/10/12 וזה בדק את בעייתי וחזר אליי לאחר מספר ימים ואישר לי כי אכן המסך שלי תקול (באמת?!) וכי נפתחת פנייה להחליף לי אותו. מאז ועד היום אף אחד לא ניסה ליצור איתי קשר ע"מ להחליף את המסך התקול.
ניסיתי לברר כיצד אני שולח מייל או פקס לחברת דל. גם זו הייתה מטלה לא פשוטה וכשהצלחתי הם מצידם התנערו מאחריות ואמרו כי עליי לפנות לחנות ממנה קניתי את המסך.
פניתי לKSP בנידון וגם הם במין סחבת "מטפלים" בעניין כבר מעל חודש.
דרישתי:
בתחילה רציתי לדעת אם אפשרי בדל להוסיף תשלום ולהחליף לדגם יותר חדיש שכן אחרי ששני מסכים בשנה נמצאו תקולים, אינני סומך על הדגם הזה ולא מוכן להיכנס לעוד ניסיון להחליף אותו מול דל במידה וגם זה ייהרס.
הנציגים של דל הבהירו לי כי הדבר לא אפשרי בארץ (למרות שחברת דל העולמית כן מספקת שירות כזה). ויתרתי.
עכשיו אני לא מוכן לוותר, אחרי ההתנהלות המביכה שלהם, כמות המיילים והטלפונים שנאלצתי לעבור ומספר החודשים שאני עם מסך תקול - אני דורש שיחליפו לי את המסך בדגם החדיש שלו - U2312HM.
כמו כן אני מאמין שמגיעה לי תרופה נוספץ על כל הפארסה הבלתי סופית הזו. בצורת זיכוי, שי או כסף.
|
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|