פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי של נציגת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי כתובת:
ר"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
היום בתאריך 20.12.12 יצרתי קשר עם שירות הלקוחות במספר 04-8141761 שלוחה 3, בשעה 13:15 לערך לקו ענתה נציגה העונה לשם ענבר, ביקשתי ממנה לבדוק אם המחשב הנייח שהוזמן בתאריך18.12.12 מס' חשבונית 138825 יהיה מוכן היום כפי שהובטח, לאחר בדיקה טענה כי חסר חלק ולא נראה לה שהמחשב יצא היום, הסברתי לה כי אני מוכרך לדעת אם הוא יצא היום, שוב חזרה וטענה כי לא נראה לה, התעקשתי מאוד ולאחר מס' נסיונות ובקשות חוזרות, היא החליטה לענות לבקשתי וליצור קשר עם הסניף על מנת לבדוק זאת, הבדיקה ערכה 15 ד' לערך והשיחה נותקה בעודי ממתין על הקו.
כשלא חזרו אלי יצרתי עימם קשר בשנית ולהפתעתי נענתי שוב ע"י אותה הנציגה (ענבר) שטעה כי העבירה אותי לסניף, הסברתי לה את שאירע והיא טענה כי העבירה אותי לסניף, הוסבר לה כי סדר המשך יומי תלוי בהם ואותה זה לא כל כך עניין, בעודה חוזרת וטוענת כי היא חושבת שהמוצר לא יצא היום ומשביקשתי לחזור על פעולת הבדיקה מול הסניף שזה פעולה פשוטה עבורה נענתי בסירוב והסברתי לה שבעקבות שירותה אאלץ להגיע פיזית לסניף ולבדוק את הנושא באופן עצמאי, היא שוב הראתה חוסר מקצועיות וענתה את אותה התשובה החוזרת בעודה מסיימת איתי את השיחה.
את התשובה הסופית מקבלים בסניף מאחר והם יודעים מתי מגיע כל מוצר (מנסיון העבר שלי עימם).
הייתי מצפה מחברה גדולה כמו KSP בעמידה בסטנדרטים גבוהים ובשירות מנצח ומוביל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקה טלפונית פשוטה פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה