פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי ומזלזל< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,

לפני כ3 ימים קנינו ברשת KSP מקלדת גיימרים שעלתה 280 שח לרגל יום ההולדת של אחי בן ה15.
יום לאחר מכן הגענו לחנות להחליף את המקלדת, פחות מ24 שעות מאז הקניה, לקבל את הזיכוי של ה280 שח על מנת לקנות מסך מחשב יותר גדול בטענה שאחי סובל מבעיות ראייה והמקלדת קטנה מדיי עבורו.
במקום לבוא לקראתנו, כשעוד אנחנו מוסיפים כסף על מוצר חדש ויקר יותר, קיבלנו נזיפות ויחס מזלזל מהעובד שנכח בסניף.
דיברנו גם עם שירות הלקוחות בזמן שהיינו בחנות - העובד לקח את הטלפון ואמר לנציג שהוא לא מבין שום דבר וכי לא ניתן לעשות כלום אלא רק לזכות אותנו ב30 שח לרכישה הבאה.
הרגשנו מובכים, חסרי אונים לנוכח התשובה שלו - פנינו שוב פעם לשירות הלקוחות ועדיין לא פנו אלינו לגבי תשובה ..
כספי סוג הנזק :
זיכוי של 280 שח לצורך קניה של מסך (להוסיף כסף). פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה