פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות של דיסק קשיח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דיזינגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
גיליתי שיש סקטורים לא תקינים בדיסק קשיח בגודל 1.5TB שנרכש מ KSP ועדיין באחריות.
הבאתי את הדיסק לסניף דיזינגוף סנטר בתאריך 8.1.2012 על מנת לממש את האחריות.
הנציג בחנות בדק את הדיסק לוודא שאין לו נזק פיזי, וקיבל את הדיסק לצורך העברתו למעבדה.
כמו כן בטופס המסירה למעבדה הוא החתים אותי על סעיף שבו הם מתנערים מאחריות במידה וימצא נזק פיזי בדיסק.
שאלתי אותו לפשר לסעיף שכן הוא בדק אותו מולי, והוא אמר לי שזה סעיף קבוע שבמקרה שלי לא אמורה להיות בעיה כיוון שהוא בדק את הדיסק.
חתמתי בלית ברירה על הסעיף (אחרת לא היו מקבלים את הדיסק לבדיקה), למרות שעברה בי המחשבה שתמיד יתכן שיגרם נזק לדיסק לאחר שמסרתי להם אותו.
וכן החששות התממשו, והיום 20.1.2013 לאחר שיצרתי קשר עם KSP לבדוק מה קורה עם הדיסק, נאמר לי שנמצא נזק פיזי בדיסק וvאחריות לא בתוקף.
כמובן שאין דרך להוכיח שהנזק נגרם לאחר שמסרתי את הדיסק.
גורם בעייתי נוסף הוא שהתברר לי ש KSP מייבאים בעצמם את הדיסקים, ולכן יש להם אינטרס ברור לא להחליף את הדיסק (שלא בדומה לחנות שרוכשת מיבואן את הדיסקים) .
מספר קריאת שירות 3325
כספי סוג הנזק :
מימוש האחריות פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה