פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אייפד תקול נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון שאול המלך באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות החלטתי לקנות אייפד.
הנטייה הטבעית שלי הייתה לקנות בזול, אז הלכתי ל - KSP, סניף באר שבע, שידועים במחיריהם הזולים.
את פרטי העסקה הציג בפני איש מכירות בשם ישראל, ולבסוף השתכנעתי לקנות את הדגם הכי חדש,
אייפד 4 32 ג'יגה, ב - 3550 ש"ח.
בנוסף קניתי גם כיסוי לאייפד ב - 160 ש"ח.
ובכן, לאחר יום של שימוש, יש לומר עדין וזהיר,
גיליתי שהאייפד שלי תקול ! הוא התחיל לרצד, וללחוץ על לחצנים על דעת עצמו.
חזרתי לחנות וסיפרתי על כך לעמיתו של ישראל, מקס. הוא טען, שהבעיה היא "הפרעות מגנטיות"
שנגרמות ע"י הכיסוי, כיוון שהכיסוי הוא לא של חברת אפל ולכן לא מותאם לאייפד. את הכיסוי אגב גם קניתי מ - KSP
באותו מעמד. הדבר המתבקש היה להחליף את הכיסוי ולקנות את זה של אפל, ללא ה"הפרעות המגנטיות".
לאחר שקניתי את הכיסוי המתאים, חזרתי לביתי ולהפתעתי הבעיה לא נפתרה. הפעם החלטתי לצלם באמצעות האייפון את התקלה בזמן אמת.
ניגשתי לחנות בפעם השנייה, הפעם עם הסרטונים. הוחלט כי האייפד יישלח לבדיקה במעבדות של KSP בחיפה.
היום, כשבוע וחצי לאחר שנשלח לחיפה, קיבלתי שיחה מנציגה בשם ענבר מטעם KSP בה נאמר לי, כי האייפד נבדק ולא נמצאה שום תקלה. שאלתי אותה, "אבל מה עם הסרטים? הרי צילמתי את האייפד בזמן שהוא מרצד, ולוחץ על הלחצנים על דעת עצמו? זו לא תקלה?". היא חזרה והשיבה כי האייפד נבדק במשך "תקופה" ולא נמצאה שום תקלה. זה היה ממש כמו לדבר עם רובוט.
ביקשתי ממנה להעביר אותי למנהל שלה, היא אמרה כי הוא לא זמין. שאלתי איפה המשרדים, וגם על זה לא קיבלתי תשובה.
היחס שלה ושל המוכרים בחנות היה פשוט מזעזע !

בסופו של דבר שילמתי סה"כ יותר מ - 3700 ש"ח ונשארתי עם אייפד פגום!

חשוב לציין גם שכאשר הגעתי לחנות וביקשתי את כספי חזרה שבוע אחרי שקניתי אותו, נאמר לי שקודם כל הוא צריך לעבור בדיקת מעבדה.
אם הייתי יודע שיכולתי לדרוש את כספי במקום הייתי עושה זאת.
אבל מקס ניצל את העובדה שלא דרשתי את כספי, ושלח את האייפד למעבדה, ובכך עבר לו עוד שבוע, כלומר עברו השבועיים בהם יכולתי לדרוש את כספי חזרה.

אני אשמח אם תוכל לעזור לי לבטל את העסקה ולקבל את כספי חזרה.

תודה רבה,
נועם חוזה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה