פרטי התלונה

תלונות KSP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
35 ימים עברו מאז שמסרתי מחשב לתיקון ועדיין לא קבלתי אותו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב בר יהודה 65 כתובת:
סניף נשר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוח וותיק של החברת KSP ונהנתי הרבה מהחברה ומאד לא רציתי להתלונן, אבל אני רואה היום שאין לי ברירה.
לפני כשלושה חודשים קניתי מחשב נייח 8 ליבות יקר מאד וחזק לצרכי עבודתי. חודשיים עבד יפה ועשה את עבודה. ב03.04.2013 לא נדלק בכלל ולקחתי אותו לסניף נשר. אחרי הרבה בדיקות ושליחויות בעבור שבועיים החליפו לוח אם ומעבד והחזירו לי מחשב. מחשב נדלק אבל "סירב" לזהות את ההרד דיסק. החזרתי אותו לסניף נשר. עוד פעם שלחו אותו לבדיקות ולפני שבועה קבלו לוח אם חדש הרכיבו המחשב ... והוא לא עובד. שלחו אותו עוד פעם לבדיקות... בקיצור אני כיום כבר 35 ימים בלי מחשב מרכזי במעבדה - לא יכול לשרת את הלקוחות, לא מצליח לסיים פרויקטים ישנים, ולא לוקח חדשים.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
מחשב אחר(אולי על בסיס מעבד ולוח אם אחרים) שעובד, חזק ברמה של זה שהתקלקל. פתרון נדרש :

KSP שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה