|
|
|
|
|
|
התנערות מאחריות של דיסק קשיח גודל 1.5 TB |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהיותי לקוח נאמן של החברה מימיה הראשונים (קרוב ל10 שנים) נתקלתי בהאשמות על פגיעה פיזית מצידי בדיסק הקשיח הנייד שעלה לי 750 בקניה שנעשה לפני שנה וחודשיים כשהאחריות עליו היא שנתיים ! ! ! המוצר הוא WESTERN DIGITAL .
החברה התנערה מאחריות ופשוט "נזרקתי" הצידה בבושת פנים כשהעובד ציין בפני כל הלקוחות שאני גרמתי לנזק הפנימי שנעשה לכונן הקשיח הנייד שלא היה ולא נברא כי משריטה קטנה שהייתה עליו כשהוא הונח על גבי עוד כונן נייד הוא קרא לזה נזק פיזי ! ועוד בשיא חוצפתו אמר לי שפתחתי אותו כשאינני יודע על מה הוא מדבר כי לא ניתן בכלל לפתוח אותו וגם אם כן ניתן, אזי שזה מעולם לא קרה מצידי כי אין לי מושג קלוש! איך להתעסק בזה !
יש ברשותי עוד 4 כוננים ניידים של SEAGATE שניקנו מKSP המשמשים לציוד עריכת סרטים מוזיקות רקע לערוץ 10 שעובדים מצוין והרבה יותר ישנים מWESTERN DIGITAL הנוכחי.
אני מתכוון לתבוע בתביעה משפטית על עוגמת הנפש וההשפלה הסידרתית שבוצעה בפני של כל החברה .
יעלה כמה שיעלה אני את הצדק שלי ישיג גם אם זה יהיה ללכת לבית דפוס ולהדפיס כרזות +פירסום שלילי על החברה בכל אפיק מדיה אפשרי אעשה זאת כדי שמעשה נבלה זה לא יחזור על עצמו ללקוחות אחרים.
שוב אינני מחפש כסף אלא צדק ! וכאן נעשה עוול שלא בכפי.
העורך דין ברגעים אלו ממש מכין מכתב התרעה לקראת הגשת תביעה וכל פיצוי שינתן יתרם לאירגון אחר כך שכסף אינו בראש מעייני אלא היחס והשירות הקלוקל והגרוע המלווה בהאשמות סרק ללקוח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר כדין וכדת והתנצלות רישמית מצד אותו עובד שהאשים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|