|
|
|
|
|
|
החזר מכשיר סלולארי לא תקין |
נושא התלונה: |
יום רביעי 17 אפריל 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.4.13 רכשתי מכשיר סלולארי SUMSUNG GALAXY 2 בחנות KSP באשדוד. למחורת אחרי יום הרכישה גיליתי שהמסך של המכשיר לא תקין ובהיר מדי והמכשיר מתחמם ללא סיבה.בגלל שזה היה ביום העצמאות רק אתמול בתאריך 17.4 החזרתי את המכשיר לחנות KSP באשדוד, אך נאמר לי שבגלל שפתחתי את האריזה והמכשיר היה בשימוש הם לא יכולים להחליף לי אותו לחדש וצריכים לשלוח אותו למעבדה לבדיקה ובמידה ואחרי הבדיקה ייגלו שהמכשיר לא תקין יחליפו לי אותו לחדש. יש לי חשש שאחרי שהמכשיר יחזור ממעבדה יגידו לי שהוא תקין ואני ייצטרך לחזור לKSP כעבור עוד כמה ימים עם אותה בעיה, אבל עד אז יעברו כבר 14 יום שיש לי כדי להחזיר אותו ולקבל במקומו חדש ואז הם יגידו לי שצריך לתקן אותו לפי האחריות של חברת SUMSUNG. מה עלי לעשות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
אזרה משפטית, הגנת הצרכן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
KSP שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|